Gondul Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Noen som har dette kortet? når maskinen starter opp så kommer det 2 beep...(høres ut som en brannbil) Det står ingen ting om dette i brukermanualen.Hmm..alt er satt riktig inn. Sitter en xp2100, 256 DDR 2700 i maskinen. Og forresten, den detekter bare cpu'en som en 1500+ Takk for alle svar! Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Deteksjon av CPU kan komme av en jumper som styrer systembus (100/133 MHz). Den beeper-saken kan komme av et eller annet hardware monitoring program. Tror det er noe sånt som en "herregud-en-vifte-går-ikke-panikk-panikk"-alarm. Se forøvrig her. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Hmm...Alle vifter går, tempvarsling står på 70 grader, så det kan ikke være noe av det. klø meg i hue Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg har et msi kt3 ultra 2 hk der har jeg problemer med detektering av vifte hastighet på cpu pga. det er en type føler som ikke er støttet av msi. den bæbu brannbil lyden er antaglig hvis at den tror at cpu vifta ikke går rundt. løsning: prøv å disable cpu fan detection i bios det kan løse problemet. Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Har prøvd å disable cpu fan detection i bios, men fortsatt bæbu lyd... Det er vel hovedkortet som har tatt kvelden trur jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå