ebso86 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei! Jeg fikk noen høytalere av faren til damen min...... Det er noe svære National høytalere men jeg finner ikke info eller nypris noe sted. Specs: - Modell SB-V8 - 30-20000hZ - 90w - 8 Ohm Noen som har hørt om de? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Virkelig INGEN som har hørt om de? *host*(bump)*host* Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Jeg har ikke hørt om dem. Google har ikke hørt om dem Audo Review har ikke hørt om dem. Ingen av de fjortissene som oversvømmer denne typen tråder har tydeligvis hørt om dem. ---> Slutt å mase, prøv et sted hvor folk har mere snøring på slikt. www.audioforum.no www.hifisentralen.com www.lydogbilde.no Lenke til kommentar
Xi13 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hvor gamle er disse høyttalerne da? Synes å mene at jeg har hørt noe om det engang. Kan du ikke bare spørre faren til dama di, hvor de kom fra? De kom vel ikke med storken? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Tipper at høyttalerne er kjøpt utenfor Europa. I Europa brukes ofte navnet Panasonic på de produktene som heter National i fjernere land. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå