fsx Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) hahaha dene tråden er morsom Endret 8. desember 2009 av fsx Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 vi kan gå rundt han med død snø masker og leke død snø og da blir han redd haha Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 vi kan gå rundt han med død snø masker og leke død snø og da blir han redd haha Man skal kle seg ut som død snø ja Gammel er du ? Fjorten ? Det er zoombier som er på filmen hvis du mente den Lenke til kommentar
fsx Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 vi kan gå rundt han med død snø masker og leke død snø og da blir han redd haha ærlig talt det er heler zombier :S Lenke til kommentar
tof96 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 vi kan gå rundt han med død snø masker og leke død snø og da blir han redd haha Man skal kle seg ut som død snø ja Gammel er du ? Fjorten ? Det er zoombier som er på filmen hvis du mente den nei 13 mente zombier ja hadde vært fett Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg kunne tenkt meg å dratt til Oslo når Obama kommer da jeg bare bor 6 mil sør! Samme her! Hadde vært gøy 6 mil sør? Jeg og! Moss? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 PST er innom tåden. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 hehe , de ler sikkert like godt som vi gjør av mange forslag som er lagt ut her . Synes jeg så to dresskledde menn med solbriller i en bil borti gata her , tenkte ikke noe mer over det før nå Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg kunne tenkt meg å dratt til Oslo når Obama kommer da jeg bare bor 6 mil sør! Samme her! Hadde vært gøy 6 mil sør? Jeg og! Moss? Ja, bor absolutt i et distrikt i nærheten av Moss (ca 5 km til sentrum). Det ble ikke akkurat noen tur til Oslo i dag da på grunn av store mengder lekser. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Haha, typisk nordmenn. All talk, no action. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Haha, typisk nordmenn. All talk, no action. Jeg bor 40 mil unna, er det en unnskyldning som er god nok? Endret 10. desember 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg bor ikke engang i Oslo. Men må si jeg er skuffet over de lokale oslo gærningene. Ingen stunt hittil. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=5111 PST har ikke vært innom her nei. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Noen som blir med å dra et stunt? Skremme ham litt...Spille gal og prøve å få opp sveisede kumlokk, snike rundt hjørner og se mistenkelig ut. Jepp, hvem stiller opp?! Jeg bor ikke engang i Oslo. Men må si jeg er skuffet over de lokale oslo gærningene. Ingen stunt hittil. Du bodde vel ikke i Oslo for halvannen måned siden heller Robo? Vi må vel nesten anta at du rett og slett ikke mente alvor... "I morgon, i morgon blir litt av ein dag, men i dag, nei i dag gjer eg ikkje det slag. I dag har eg anna å fundera på, men kom att i morgon så skal du få sjå!" Geir Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=5111 PST har ikke vært innom her nei. Hvem er det? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Haha, typisk nordmenn. All talk, no action. Skal ta influensavaksine i dag? God nok unskyldning? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det ble ikke akkurat noen tur til Oslo i dag da på grunn av store mengder lekser. Jeg bor 40 mil unna, er det en unnskyldning som er god nok? Skal ta influensavaksine i dag? God nok unskyldning? Newsflash: Man trenger ikke noen unnskyldning for ikke å oppføre seg som en idiot... Geir Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Det er i så fall helt nytt for meg. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jag kan lova eder, att om jag hade varit bosatt i Oslo, så hade Obama varit död vid det här laget. Inte bokstavligt talat då. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hehe.. Opera gjennomførte faktisk en spøk. Morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå