Xtend Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Heldigvis blir det ikke bevæpnete amerikanere i Norge. Det er kun politiet som har lov til å bevæpne seg her i landet. Presidentbesøk er intet unntak. Det var iallefall slik sist. Her tar du nok feil. Alt operativt personell fra Secret Service er bevæpnet på reiser til utlandet, selv til Norge. De lar ikke presidenten reise uten væpnede vakter, blir de nektet bevæpning av lokale myndigheter, ja da kommer de rett og slett ikke. Jobbet selv i Oslo sentrum under Clinton sitt besøk i 1999, og så med egne øyne de såkalte "CAT" bilene til Secret Service fullstappet med tungt bevæpnede agenter. Disse agentene er ikke de samme du ser rundt presidenten med mørke dresser og propp i øret, men en angrepsstyrke som ikke forlater bilene før et potensielt angrep på presidenten. Legg merke til kortesjen til Obama når de kommer til Oslo. "CAT" bilene er som regel sorte GMC/Chevrolet Suburban som kjører foran og bak limousinene. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Det er så provoserende med store sikkerhetstiltak. Jeg er en sånn type personlighet..... Det er ikke Obama jeg blir provosert av i grunn. Det er mer det rundt. Mistenkeliggjøringen og maktdemonstrasjonen fra myndighetene. Vi tänker likt. Samma här. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Haha, vanvittig bra forslag, hadde eg budd i Oslo hadde eg gjort det me glede Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvilket forslag sikter du til nå Sigurdl?? Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Snart kommer han! PST leser kanskje dette.........i så fall... BØH!! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er ikke tidspunktet hvor man tar på seg en burka og beiner mot Obama mens man roper Allah Achbar nei... På samme måte som det ikke er lov til å løpe inn i en bank med en tranflaske og rope "dette er tran", er det heller ikke lov til å "bare leke" tulling i slike sammenhenger. I lol'd!! xD Men til trådstarter så høres ikke forslaget ditt så meget smart ut. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Å skreme Obama med døden eller straffeforfølgelser som en følge er ikke særlig kult. Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg har ikke lyst å bli voldtatt av Secret Service. Så står over... hadde det vært gode (les=onde) gamle Bush, hadde jeg seriøst blitt med på ALT. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Hva med å kle seg ut som Darth Vader og noen stormtroopers, og sverge troskap til Darth Sidious Obama? Lenke til kommentar
covah Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Skulle ønske noen var idiotisk nok til å gjøre noe så dumt, bare for å gi meg gleden av å se de bli grusa av politiet/Secret Service. Folk som er dumme nok til å gjøre noe slikt bare for å provosere, fortjener ikke annet. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Darth Vader + stormtroopers gående rundt med sånne klassiske skilt der det står "We are internet nerds" "We love obama" "All hail the Emperor President Obama" og noe annet tull på. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Skal vi skaffe oss en firmaavtale på disse, eller: Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Darth Vader + stormtroopers gående rundt med sånne klassiske skilt der det står "We are internet nerds" "We love obama" "All hail the Emperor President Obama" og noe annet tull på. Hadde nesten blitt med om jeg ikke hadde hatt eksamen. Men hvor kan man få tak i slike drakter? Lenke til kommentar
Perpersen Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg foreslår at du tar med en pappeske (eller muligens en oljetønne). Du setter deg på huk under denne, og går gjennom politisperringene. Men du må huske å stoppe når noen snur seg i din retning. Når du kommer frem til Obama hopper du ut og sier "Gled deg pappa, her er jeg!" Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Hvilket forslag sikter du til nå Sigurdl?? "Skremme" Obama når han kjem til Osla vel, eller iallefall lage litt oppstyr. For meg kunne dei heller gitt Fredsprisen til Krekar. Så kunne me kansje blitt kvitt han møje billegare enn å bruke titalls millioner på sikkerhet til Obama. Endret 7. desember 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nja, tror ikke det er så lurt å prøve seg på noe som helst jeg Sigurdl Du kan jo prøve , men jeg skal hvertfall sitte hjemme i stua og se på Lenke til kommentar
xaco Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 <ironi>hva skjer egentlig med secret agentene vis de skyter noen i Norge? Kan vi gjøre som kongo og ta dem for retten og henge de? Samtidig som vi tjener penger på det?</ironi> Personlig skulle jeg gjerne ikke være i Oslo denne dagen, men en matte eksamen ødelegger for det. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hirr! Er på gardemoen når han skal hjem. Håper jeg får se flyet! Hadde vært så kult!!!!!!! Fredag 11. desember1025: Air Force One tar av fra Gardermoen med Obama og hans følge. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Jeg foreslår at du tar med en pappeske (eller muligens en oljetønne). Du setter deg på huk under denne, og går gjennom politisperringene. Men du må huske å stoppe når noen snur seg i din retning. Når du kommer frem til Obama hopper du ut og sier "Gled deg pappa, her er jeg!" Hahaha, brilliant! Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Det er vel heller bedre å prøve seg som BodySuit Man: http://www.stanthecaddy.com/bodysuit-man.html Ikke blir det så helsefarlig heller, så lenge du bare holder litt avstand til presidenten. Men selvsagt, det "rette" valget vil vel være å oppføre seg som folk. Endret 8. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå