asad Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Begynner å bli mektig irritert nå. Kjøpte nettop en kode på nett, for xbox live 12 mnd medlemskap. Tasta den inn og alt går som det skal, til jeg kommer til der jeg skal fylle inn "postal code". Jeg skriver inn postnummeret for der jeg bor, men får opp en melding om at den er FEIL ( noe den ikke er ). Hva er det som foregår her? Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kan det være at du har en amerikansk konto som ikke godtar norske postal codes, eller omvendt, at du har kjøpt en live-kode for amerikansk konto men har norsk konto Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva skjer hvis du prøver å fylle inn f.eks. "N-<postnummer>"? Altså, du setter en N og en strek foran... Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hmm. Jeg kjøpte koden fra maximus cards, og jeg er rielig sikker på at den er i orden. Angående kontoen min, jeg aner ikke hva jeg har egentlig. Men jeg kan vel forandre på det er registrert at jeg befinner meg i usa? edit: N sier du, ok skal teste det nå. edit 2: Nei, det fungerte ikke Er det ikke noe sted der man kan skrive hvilket land man befinner seg i? Endret 24. oktober 2009 av asad Lenke til kommentar
claes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva med å prøve å fylle i en amerikansk zip? Jeg vet at de har 5 siffre i sine og at 13337 er i new york et sted, du kan jo prøve den Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 har tastet inn mange slike koder seelv, men de har aldri spurt om postnummeret mitt. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Prøv å gjør det på Internett. Hvis du allerede gjør det på Internett, kan du vel prøve på Xboxen? Lenke til kommentar
asad Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Dette var en av de mest frustrerende timene i år. Av en eller annen grunn er det registrert at jeg bor i england. Sjekka på xbox live sin hjemmeside. Måtte da skrive falsk adresse og postnummer, så gikk det. Det står fortsatt at jeg har silver medlemskap forresten, men det er vel bare ikke oppdatert enda... takk for hjelpen folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå