Duqe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har en bærbar med WIN7 hvor høyre side av mousepadden har scrolling-funksjon aktivert, men denne funksjonen vil jeg ha av og ikke klart å finne det. Veldig takknemlig om noen kunne guide meg fram til dette da jeg allerede har brukt ufattelig mye tid på dette. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Nå vet jeg ikke hvilken laptop du har, men noen (for eksempel min Dell) trenger at du installerer touchpad-driveren fra produsenten og først der kan du endre flere settings. Hvis det finnes noen lignende drivere for din laptop så prøv å installere disse. Enten så får du et ekstra ikon i oppgavelinja eller så vil det antaglivis ligge under "Control Panel" --> "Mouse". Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Da er det kun driverene til mousepaden jeg ikke har prøvd, skal teste dette ut, mange takk for tipset. EDIT: Mange det funket som fjell. Endret 25. oktober 2009 av Duqe Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hyggelig å høre, scrolling når du ikke vil ha det kan være litt "pain in the ass" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå