Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problem med ei jente som eg møtte på byn

Gjest Guest_fjompen_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_fjompen_*

Møtte på ei jente på byen for ein måned siden som liker meg veldig godt. Hver gang eg er på den lokale uteplassen er hun den første som setter seg ned med meg. Problemet mitt er at selvtilliten min den er kun på topp med promille i blodet og den er elendig uten. Så eg bestemte meg for å besøke henne for noen dager siden og endte opp med å sjå ein film hos henne med venninda hennes og typen til venninda. Eg merket fort at det var lettere å snakke med dei to andre en med hun eg kom for å besøke. Eg merket at hun prøvde å få auge kontakt med meg men eg kom liksom ikke på noe å si der og da, så eg endte opp med å snu meg vekk. Eller snakke med besøket som var der. Det er liksom noe med det at jeg veit hun liker meg som er problemet.

Så dagen etter på kom det ein melding opp på msn: "hvorfor vill du ikke snakke med meg meir" noe som irriterer meg siden eg er veldig intressert i å bli bedre kjent med henne. Men den forbannede selvtilliten hindrer meg føler eg :(. Eg har fortalt henne at eg er sjenert og hun sier at hun er det samme. What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_fjompen_*
Hvis dere møtes bare dere to, er dere vel nødt til å snakke sammen. Gjør noe aktivt, lag noe, spill noe, ett eller annet som legger til rette for en samtale. :)

Det tenkte eg også, derfor så skal eg bort til henne igjen i morgen. Ganske så nervøs kan du sei :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...