Amiga4k Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvor kan jeg finne en Knoppix CD, er det ikke en CD slik at man kan boote Linux fra CD'en? Vil gjerne bare teste ut Linux. Er det ingen som selger denne billig eller vet hvor jeg kan få tak i en gratis? Har ikke bra nok båndvidde til å laste ned denne. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 betaler du for frimerke, sender jeg deg den i posten Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvor kan jeg finne en Knoppix CD, er det ikke en CD slik at man kan boote Linux fra CD'en? Vil gjerne bare teste ut Linux. Er det ingen som selger denne billig eller vet hvor jeg kan få tak i en gratis? Har ikke bra nok båndvidde til å laste ned denne. Det kan du laste ned her: http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=44 og Heraldo: slutt å spam! Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvor kan jeg finne en Knoppix CD, er det ikke en CD slik at man kan boote Linux fra CD'en? Vil gjerne bare teste ut Linux. Er det ingen som selger denne billig eller vet hvor jeg kan få tak i en gratis? Har ikke bra nok båndvidde til å laste ned denne. Det kan du laste ned her: http://www.linuxiso.org/distro.php?distro=44 og Heraldo: slutt å spam! Om du leser gjennom posten til Amiga4k så ser du at du har nok spammet mer en heraldo. Han sier jo han ikke har båndbredde til å laste ned selv, og vil ha noen til å sende den. Lenke til kommentar
boza Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 i siste Linux magasinet følger den med. 79,-Kr i kiosken. Lenke til kommentar
kaffetrakter Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei. Skal du prøve Linux kjørt fra cd-rom, går du for Morpix 0.3-5. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Eg har testet den, den fungerer kjempe bra! Veldig bra måte å teste linux på. Men linux er sikkert mye bedre i "virkligheten" Lenke til kommentar
maggen Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Knoppix er egentlig ganske greit, men man får ikke oppleve et av de viktigste fortrinnene i linux:hastigheten. Multitasking, store prosesser i bakgrunnen, hastighet på menyer, åpning av tekstbehandler osv. går MYE kjappere i linux enn i windows. Digger forresten avataren din, TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Digger forresten avataren din, TLZ Den er tatt fra Opera 7! Kom på ideen etter en ganske het IE vs Opera debatt... Opera 7 for Linux btw. bare bruk siggen min vis du vil! Lenke til kommentar
maggen Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hmmm... Er den fra opera, altså? Var jeg ikke klar over <--- Har hatt denne avataren en rundt en måned nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå