mohamedina Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hei folkens! har ett lite problem, Har en Q6600 2.4GHz. Problemet e bare at når jeg slår den på så e den mellom 70 og 90 grader. Får av og til opp dataen, når jeg får den på og kommer inn i windows så slår den seg ikke av. Men slår jeg da av daten etterpå og prøver å slå den på igjen så vil den ikke på f.eks. Eller andre ganger får jeg den ikke på i det hele tatt. slår på strømmen og skal starte opp og alt starter og 1-2 sek etterpå slår den seg av. Kommer ikke opp noe på skjermen. Har byttet, ram,hovedkort,skjermkort og PSU. Så lurer på om det kan være noe galt med CPUen også. Noen som har noen tips å i meg? Kjører forresten standar vifta som fulgte med cpuen og har fungert fint tilligere. Problemet oppsto etter jeg tok det ene skjerkortet ut og bare skulle bruke ett skjerkort. Sto i sli før. Endret 24. oktober 2009 av mohamedina Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hehehehe Dette er en klassiker, sjekk CPU kjøleren, tør nesten å vedde på at det er ene pushpinen som har hoppet opp litt, de gjør slikt over tid. Ikke noe galt med CPUen, 98% av gangene det er noe galt der, så vil IKKE, jeg gjentar, IKKE maskinen din starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå