AnBa Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Eg har, utruleg nok, greid å miste mobiltelefonen min. Ein fleire år gammel Samsung Flippmobil, hugser ikkje modellen. Eg treng ein ny. Billig, og gjerne flippmobil. Eg treng berre ein mobil som kan sende/motta SMS og ringje. MMS og kamera er heilt unødvendig. Så billig som mogleg. Nokon som kan hjelpe? Billig er så lavt som mogleg, gjerne under nokre hundrelapper. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=351527 finnes i rød også til samme pris Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Kva med abonnement/kontaktkort? Eg trur eg må ha eit kontantkort, har ikkje råd til noko anna. Og med tanke påat eg har mista mobilen, har eg ikkje sim-kort eller liknande. Kva gjer eg då? Tusen takk, forresten, ser kjempebra ut. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 om du har mista mobilen regner jeg med at du har sperra simkortet og NR. ditt... da kan du dra til en elektrobutikk og åpne opp igjen simen din (om du ikke har bindingstid igjen) og få et nytt simkort med samme NR. som før.. koster ca en 100 lapp... eller kna du bare kjøpe deg en startpakke... men da får du nytt nr.. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Mistet mobilen i går og vet ikke hvordan jeg gjør det. Har Kontaktkort fra Telenor, vet du hvordan jeg går frem for å få det sperret? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 alt dette står på telenor sine hjemmesider Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Velg og vrak: https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...ering=min_price Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå