Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg bryte kontakte uten å virke som en drittsekk

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får det jo nesten til å høres ut som jeg har gjort noe galt her :(

Jeg dømmer ingen.

Joda, jeg gjør det. Stadig vekk, faktisk.

Jeg synes bare det er teit å ligge med noen uten å være sikker på hva den andre føler og tenker, for så å helst ville holde det hemmelig fordi vedkommende ikke er pen nok til at verden skal kunne vite det. Det handler litt om å ta valg man kan vedkjenne seg senere i livet også. Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg håper i det minste du kanskje lar være å gjøre det samme igjen. Det kan nemlig være risikabelt å gamble med andres følelser.

Lenke til kommentar
Du får det jo nesten til å høres ut som jeg har gjort noe galt her :(

Hvis du gikk frem som om du ville inn i ett forhold med henne, og du samtidig ikke ville inn i ett forhold men kun var ute etter sex. Hvis det er tilfelle, så har du ikke akkurat vært et engel barn, mer en litte djevel.

Lenke til kommentar

Hm, mulig jeg har gått litt romantisk fram, men ser enda ikke hva problemet er. La oss nå si at jeg var oppriktig interessert i henne, vi hadde sex osv, men så fant jeg ut at vi ikke passet sammen. Hadde det da vært dårlig gjort av meg å kutte kontakten?

@ TheMartine, er i starten av 20-årene vist det var av betydning?

Lenke til kommentar
Hm, mulig jeg har gått litt romantisk fram, men ser enda ikke hva problemet er. La oss nå si at jeg var oppriktig interessert i henne, vi hadde sex osv, men så fant jeg ut at vi ikke passet sammen. Hadde det da vært dårlig gjort av meg å kutte kontakten?

Men alle her vet at det ikke er tilfellet. :cool:

Da har du ennå mye å lære, mitt barn.

Neida, men helt ærlig. Prøv å ta litt hensyn til hva andre også kan føle. Du aner jo ikke om hun tenker på deg natt og dag, og ser for seg hele framtiden sammen med deg. Du har kanskje fått det du ville ut av dette, men hun kan komme til å sitte igjen med mye vondt i ettertid, hvis hun har latt seg selv få masse følelser for deg. Det er der risikoen ligger.

Lenke til kommentar

Men alle her vet at det ikke er tilfellet. :cool:

Men HUN vet ikke det :cool:

Da har du ennå mye å lære, mitt barn.

Neida, men helt ærlig. Prøv å ta litt hensyn til hva andre også kan føle. Du aner jo ikke om hun tenker på deg natt og dag, og ser for seg hele framtiden sammen med deg. Du har kanskje fått det du ville ut av dette, men hun kan komme til å sitte igjen med mye vondt i ettertid, hvis hun har latt seg selv få masse følelser for deg. Det er der risikoen ligger.

Joda ser den. Nå har jeg forsåvidt enda et spørsmål:

Skal jeg bare kutte all telefonkontakt osv og bare drite i det, for så å si at det ikke passer at vi fortsetter vist hun spør hvorfor jeg ignorerer henne. Eller skal jeg rett og slett kontakte henne og si det med en gang?

Lenke til kommentar
Joda ser den. Nå har jeg forsåvidt enda et spørsmål:

Skal jeg bare kutte all telefonkontakt osv og bare drite i det, for så å si at det ikke passer at vi fortsetter vist hun spør hvorfor jeg ignorerer henne. Eller skal jeg rett og slett kontakte henne og si det med en gang?

Å ignorere henne er jo bare å utsette problemet og muligens også gjøre det verre for begge parter. Vær nå litt real i innspurten av dette "forholdet", og si takk og farvel på en ordentlig måte. Ta ansvar, mann. Du kan klare det. :fun:

Lenke til kommentar

Det hadde ikke vært dårlig gjort av deg. Det er forøvrig en god unnskyldning du kan bruke for å hindre at hun oppdager drittsekk oppførselen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...