Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei, for en stund siden møtte jeg ei jente ute på byen, som jeg prøvde meg på. Nå i etterkant har vi hatt litt kontakt og hatt sex ved to anledninger, enda vi ikke er i lag, men mer på dating-nivå, tror jeg. Men jeg har egentlig bare vist interesse for henne for å få meg litt og har virkelig ingen ønsker om å bli i lag med henne, da jeg har noe på gang med en annen jente og at hun her jeg har vært å pult er rimelig stygg. Hvordan skal jeg bryte kontakten med henne uten at det blir masse dramatikk osv? Vil ikke at folk skal finne ut av dette Lenke til kommentar
Gjest girl i girl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 nei for de første så burde du ikke rote ei jentte med deg på denne måten, nå vett eg ikke hvor seriøst ho ser ut til å ta de da men. Vist du har vært tydelig hele veien om at de er bare senge kos du ønsket fra henneså burde de gå bra vel? men ellers så får du bare si de som de er, at du ikke har føleser for henne og at sexen ble feil den også. Bare vær snil med henne, fortel henne at hun fortjener en som vil elske henne eller lignende... bare vær mild og sleng inn et par gode ord for å lette på selvtiliten hennes om de er lite av de. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er ikke sikker selv på hvordan hun ser på situasjonen. Jeg har egentlig aldri gjort inntrykk av at jeg bare er på utkikk etter sex. Men som nevnt tidligere, vi har ''datet'' og begge gangene har vi endt opp med å rote for så og ha sex, så kan jo hende at hun bare er veldig løs da. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis hun er løs, så blir ikke problemet så veldig stort. Da vil hun nok ikke ha noen problem med å finne seg en annen. Men hvis hun derimot føler på følelse om at hun kanskje er forelsket i deg - så blir det med en gang mye mer seriøst. Hvis du har mistanke om at hun virkelig liker deg - så burde du gå frem på en vennlig og mild måte som Guest_girl i girl_* nevnte. Da kunne du eventuelt ha sagt til henne at du hadde håpet at det skulle bli noe mer mellom dere, men at du ikke har følelser for henne på et kjæresteforhold nivå. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er ikke sikker selv på hvordan hun ser på situasjonen. Jeg har egentlig aldri gjort inntrykk av at jeg bare er på utkikk etter sex. Men som nevnt tidligere, vi har ''datet'' og begge gangene har vi endt opp med å rote for så og ha sex, så kan jo hende at hun bare er veldig løs da. Vel, om du aldri har gitt uttrykk for at du kun var ute etter sex, da du i virkeligheten faktisk var det, betyr vel det at det er godt mulig du er en drittsekk uansett. Eventuelt, tenker hun nøyaktig som deg, og er bare ute etter å pule selv. Men hva vet jeg? Eller enda viktigere: Hva vet du? Du burde uansett avslutte det på en respektabel måte før det går noe lenger. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ts her. Tja, jeg har jo bare vært ute etter å få meg med henne og har aldri vært interessert i noe annet, men har vel kanskje gått frem på en litt sleip måte for å få det. Mulig hun liker meg, for hun sender meldinger hele tidne og vil møtes hele tiden. Men så var det det med å avslutte dette da. Jeg er redd for at det skal bli mye rabalder over dette her siden hun kan se på det som om at jeg har utnyttet henne, å da kan jo igjen den jente jeg er forelsket i å prøver å bli i lag med få vite om dette her og da får jeg jo kanskje litt problemer her. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er ikke sikker selv på hvordan hun ser på situasjonen. Jeg har egentlig aldri gjort inntrykk av at jeg bare er på utkikk etter sex. Men som nevnt tidligere, vi har ''datet'' og begge gangene har vi endt opp med å rote for så og ha sex, så kan jo hende at hun bare er veldig løs da. Vel, om du aldri har gitt uttrykk for at du kun var ute etter sex, da du i virkeligheten faktisk var det, betyr vel det at det er godt mulig du er en drittsekk uansett. Det er langt fra sikkert. Man må ikke gå åpent ut og si at man bare er ute etter sex, for å unngå drittsekk-stempelet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er langt fra sikkert. Man må ikke gå åpent ut og si at man bare er ute etter sex, for å unngå drittsekk-stempelet. Jeg sa heller ikke at det var sikkert, jeg sa det var godt mulig. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva med å gi faen i hva hun tror om deg? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jo for som nevnt tidligere, vist det blir mye drama utav dette, så kan det ødelegge for ei anna jente jeg dater og faktisk vil ha. Pluss at hun er ikke noe spesielt pen, så vist alle får vite at jeg har holdt på med henne så blir det rimelig flaut. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tosk! "Du er grei, men jeg er ikke interessert i deg på den måten. Så jeg synes det blir litt rart å fortsette sånn vi gjør."... Keep it simple Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 "Hey, det vi har drevet på med i det siste har vært fantastisk fint og hyggelig, men jeg har blitt forelsket i en annen person... Det var ikke noe jeg planla, men dessverre ble det slikt." Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 "Hey, det vi har drevet på med i det siste har vært fantastisk fint og hyggelig, men jeg har blitt forelsket i en annen person... Det var ikke noe jeg planla, men dessverre ble det slikt." Okey, den var jo faktisk genial, hvorfor har jeg ikke tenkt på det før, så enkelt men alikevel så veldig forståelig. Takker. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Moralisten i meg vrir seg i smerte akkurat nå, men jeg håper for din og hennes del at dette går knirkefritt. ...og at det kommer ut hva du har holdt på med, håhåhå. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Moralisten i meg vrir seg i smerte akkurat nå, men jeg håper for din og hennes del at dette går knirkefritt. ...og at det kommer ut hva du har holdt på med, håhåhå. TS her. Nei! Hvorfor i alle dager håper du på det?! Det er jo ikke min feil at hun tyr til sex etter å møtt hverandre sånn 2 ganger. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg håper det fordi jeg er full av skadefryd. Beklager. Voldtok hun deg? Trist. Hvis ikke var det vel ditt valg også, og da bør du vel kunne stå for det du har gjort. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nei voldtekt var det jo ikke, men det er jo artig med litt sengekos, men det er liksom uaktuelt å dra det videre da hun ikke er spesielt pen og jeg har planer for en annen jente jeg liker Jeg står for det, men vist det kommer ut så kan jo det skaden fremtiden for meg og denne andre jenta. Hva er det som er galt i dette? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Poenget er at det er tullete å ikke tørre å stå for ting du med viten og vilje selv har valgt å gjøre. Dessuten er det ikke stas å bære på hemmeligheter, spesielt ikke når du er avhengig av en annen part for at det ikke skal komme ut. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er jo ikke det at jeg ikke tørr og stå for det jeg har gjort. Poenget er jo bare at vist det kommer ut, så vil dette ha en ødeleggende effekt for meg. Men vist jeg klarer å bryte av med denne jenta på en rolig og sivilisert måte, så vil det jo ikke være noe spesielt å engste seg for. Føler hun seg snytt derimot, så kan det jo fort begynne å svirre rykter om meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du burde vel ha tenkt på konsekvensene før du falt for fristelsen, da. Uansett, så har du rett i at det beste er å bryte på en rolig og sivilisert måte. Både for din, og ikke minst for hennes del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå