livingman Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei hallo.. sitter og lurere på hvorfor romler magen? er det et godt tegn eller dårlig`? er det mulig og forhindre det ? takker for svar ! Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 når magen rumler betyr det at den og tarmene jobber.. det er helt naturlig, selv om noen opplever lyden som mer intens en andre... har hørt man får mindre rumling av å spise mer fiber så magen jobber mer effektivt Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 fis, evt. spis. så slutter det Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 kansje du er sulten? bruker å romle litt ivertfall hos meg når jeg er sulten Lenke til kommentar
svante Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Magen rumler hele tiden. Det er lyden av sammentrekningene i magesekken og tarmene når innholdet der arbeides med. Vanligvis vil ikke dette være noe vi legger merke til, men når magesekken og tarmene er tomme, sånn typisk når du er veldig sulten, så vil den tomheten forsterke lyden og romlingen blir merkbar. Lenke til kommentar
Gjest Cecilie Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Min mage rumler når jeg er sulten, men er det et dårlig tegn? Betyr det at hvis jeg ikkespiser snart går kroppen på sparemodus og lagrer mer fett av det jeg spiser litt senere. Jeg har et problem, vet ikke om jeg kan jogge om morgenen før frokost, når magen rumler i tusen og føles ut som jeg ikke har spist på 2 dager. De sier jo at det er mest effektiv for forbrenningen å trene før frokost fordi da er glykogenlageret tomt og da må kroppen bruke fettet. Jeg vil bare gå ned i kroppsmasse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå