SjitLægg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 på det nye abit BH7 kortet er det jo bare 4xagp ... er ikke dette nøye i det hele tatt ? har hørt mye om at det ikke er nøye hvilken speed det er på Agp`en nå vil jeg bare være sikker .... Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 De fleste nyere skjermkort i dag bruker 8x AGP. Funker greit på 4x AGP, men dumt å bruke kæsj på bra skjermkort også halvere AGP hastigheten ? Vær forsiktig hvis vi snakker om 8x AGP kort på 2x hovedkort og omvendt, da kan det være spenningsforskjell på AGP porten og du riskerer å svi både skjermkort og hovedkort. drbuggs Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Det spiller ingen trille om du bruker 4X eller 8X AGP speed, og med mindre du har Radeon 9500Pro eller bedre vet jeg ikke om det spiller en rolle om du engang bruker 2X AGP? Ytelsen er lik. Lenke til kommentar
SjitLægg Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 okay, men dere er jo heller ikke enige.. blir det noe redusert virking eller ytelse ??? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Niks. Iallefall ikke fra 4X til 8X. Vet ikke med FW5900Ultra, men ialelfall ikke med Ati sine kort... tipper ikke med 5800Ultra heller, men jeg vet ikke... Lenke til kommentar
SjitLægg Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 hehe den var drit bra den nvidia videoen!!!! menmen jeg har ingen av de kortene som har unntak, så dette skulle vel gå greit??? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 begynner å bli litt forskjell fra 2x-8x da men 4x-8x det er ikke så farlig mister ikke noe betydelig ytelse av den grunn enda i alle fall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå