Stekaren Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Jeg er en gutt i 14-års alderen som lager beats litt for gøy og litt for å legge litt ut på nettet her og der. Har brukt litt "FL-Studio" og har vært borti noen gratistull som "Mixcraft" og "TrakAxPC" Noen som kan anbefale meg et bra program? ( Jeg er ikke særlig PRO enda, men har tenkt å prøve litt enkle ting også bare bygge meg oppover slik jeg blir PRO selv om det kan ta laaaang tid ) ^^Sorry hvis jeg har lagt ut for lite info x) Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Du synes ikke FL studio fungert bra? Lenke til kommentar
-Zoso- Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 FL er kjempebra! Er det beats du vil lage burde du også lese litt rundt om hardware (altså ikke pc/mac-basert software, men heller en egen dedikert lydmodul) som akai mpc- serien eller boss / roland.... Her kan du choppe samples, enkelt mekke fete tromme-tracks og legge basslinjer. google det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå