Gå til innhold

HP Pavilion dv2500 - Feil under HP recovery

Anbefalte innlegg

Holder på å skal sette en HP Pavilion dv2500 tilbake til fabrikkstand, men har møtt på et lite problem nå.

Når jeg slår den på så trykker jeg F11 da kommer jeg inn på HP sin recovery løsning. Så velger jeg at jeg ikke ønsker å sette maskinen tilbake til en tidligere stand ved hjelp av microsoft recovery, på neste valg velger jeg at jeg ønsker å sette tilbake laptopen til fabrikkstand ved hjelp av HP recovery manager. Da gjør han to steg "Reformaterer Windows-partisjonen på harddisken" og "Gjeninstallerer opprinnelig innhold"

Men når dette er ferdig så starter maskinen på nytt så laster den windows, så kommer det bare opp med den blå/grønne vista bakgrunnen så står det "vent litt..." mens et hjul snurrer rundt. Slik står den hele tiden, har prøvd å la den stå i flere timer men ingenting skjer.

Så tar jeg bare å slår av PCen ved hjelp av av/på bryteren på PCen, når han da har lastet windows så kommer den bare opp med en feilmelding om at det ble avbrutt og at man må innstallere windows på nytt.

Noen som vet hva som er problemet siden den bare henger seg helt før man får opp innloggingsvinduet?

Har søkt rundt overalt men uten svar, har også sjekket HP sine sider uten hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er uheldig, har du fått en av modellene med en litt "treg" recovery. Noen få modeller kunne bruke opptil 26 timer på å bli ferdig. Aner ikke hva som egentlig gjorde det slik, men som regel løses det ved å enten kjøre ferdig og så brenne ut et recovery-kit på DVD eller bestille nytt kit fra www.best2serve.com.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...