Awnko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg har Asus P6TD Deluxe, socket 1366 Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 6GB (3x 2GB) Corsair HX 1000w PSU Intel Core i7-920 XFX GeForce GTX295 Windows Vista Home Premium 64-bit Maskinen er helt ny, men en av brikkene vises ikke. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan få fikset det? Alle 3 brikkene vises i CPU-Z, og de 3 slottene ser helt like ut. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg fikk det problemet hos meg en gang, jeg fikset problemet ved å bytte plass på minnebrikkene så var sikkert bare en av brikkene som ikke satt skikkelig i i mitt tilfelle Lenke til kommentar
Awnko Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Takk for tipset, men det fungerte dårlig Fortsatt samme.. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) http://www.wimsbios.com/phpBB2/topic9496.html <--- har du en sånn instilling i biosen din? Du kan jo prøve å ta utav brikke for brikke og se om alle virker Kanskje jeg har misforstått men viser det 4gb i windows eller når du starter pcen? Du sier jo at cpuz viser 6gb Endret 24. oktober 2009 av Pansergnom Lenke til kommentar
Awnko Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ye i windows sa den at jeg bare hadde 4GB, når jeg faktisk hadde 6GB Veit ikke helt hva det kom av men hvertfall... Slo av PCn i går kveld, og når jeg starta opp i dag tidlig så var problemet borte :S Litt merkelig men skal ikke klage når det fungerer Takk uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå