Gjest allka Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei jeg var fest igår, blei sittande og rote litt med ei jeg ikke kjente. når hun gikk gav hun meg nummeret. har bare dårlige erfaringer med damer, så nå er jeg veldig usikker hva jeg skal gjøre. har jo lyst å be henne med ut men....hva kan jeg liksom si før jeg evt ber henne ut når jeg ikke kjenner henne? Dere som har vert på date med folk dere har truffet byn, hvordan gikk du fram for å avtale dette? Hva er vanlig "metode"? Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hva med å sende en melding der du forteller hvem du er og at du har lyst å treffe henne igjen? Spør om det passer for henne; ikke når. Det er jo ikke sikkert hun vil treffe deg mer, da må du bare akseptere det. Samtidig bør du ikke gå for fort fram med å kontakte henne, vent et par dager. Etterpå er det ikke noe annet å gjøre enn å håpe på det beste! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Enig med det han over meg skriver, bortsett fra at du ikke trenger å vente med å kontakte henne, send melding i dag om så. Lenke til kommentar
Gjest akill Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei igjen ja, nå skulle jeg akkurat til å whine om hvorfor hun gav meg tlfnr visst hun uansett ikke er innteresert(Er jo nesten så en kan mistenke at dem gir d av medlidenhet:P). Har som sagt null erfaring når det gjelder utveksling av tlfnr og hvordan man handler etterpå... Nå fikk jeg akkurat en melding om at hun vil treffe meg neste helg!! Litt kjipt å vente helt til neste helg men det er vell kanskje vanlig at det går en stund til neste gang? Jeg bare tenker at dersom man liker noen vil man liksom ikke vente så lenge:O men det er vell bare meg.... Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er kanskje vanskelig å vente den perioden til du skal treffe henne. Men siden du ikke kjenner henne, iallefall ikke godt, så burde du kanskje ha ventet til helgen med å treffe henne. Spesielt når det var hun som foreslo det. På grunn av at dere ikke har hatt så mye med hverandre og gjøre før, så er det bedre og vente litt og ta det rolig nå i starten. Slik at ikke du rusher avgårde og ender opp med at det går i vasken. For starters, så er gjerne det beste nå i starten og prøve å bli bedre kjent og heller ta det derfra senere. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) hei igjen ja, nå skulle jeg akkurat til å whine om hvorfor hun gav meg tlfnr visst hun uansett ikke er innteresert(Er jo nesten så en kan mistenke at dem gir d av medlidenhet:P). Har som sagt null erfaring når det gjelder utveksling av tlfnr og hvordan man handler etterpå... Nå fikk jeg akkurat en melding om at hun vil treffe meg neste helg!! Litt kjipt å vente helt til neste helg men det er vell kanskje vanlig at det går en stund til neste gang? Jeg bare tenker at dersom man liker noen vil man liksom ikke vente så lenge:O men det er vell bare meg.... Det er helt opp og ned når man møtes etter å ha utvekslet telefonnummer på fest/byen, jeg har vært med på å møte kvinnfolket dagen etterpå, så. Det handler bare om når man har muligheten osv. Hun ville aldri gitt deg nummer sitt og fåreslått og møtes neste helg vist hun synes du var en tragisk skikkelse. Nå burde du bare prøve å holde det litt gående over meldinger de neste dagene. Endret 24. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Gjest allki Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 okey, får prøve å gjøre det! Problemet mitt er at jeg har hatt 11 kjipe avvisninger på rad de siste par årene. Bl.a en ekstrem forelskelse som endte med at jenta "klikka" når jeg sa jeg likte hu): Samt roting med en jente jeg også likte veldi godt der d gikk til helvete. Derfor er jeg nok litt "ustabil" når det gjelder jenter for tiden. fikk f* helt angst av den siste der, hun bare "forsvant". Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 okey, får prøve å gjøre det! Problemet mitt er at jeg har hatt 11 kjipe avvisninger på rad de siste par årene. Bl.a en ekstrem forelskelse som endte med at jenta "klikka" når jeg sa jeg likte hu): Samt roting med en jente jeg også likte veldi godt der d gikk til helvete. Derfor er jeg nok litt "ustabil" når det gjelder jenter for tiden. fikk f* helt angst av den siste der, hun bare "forsvant". Det har aldri hjulpet noen å holde track på hvor mange avvisninger du har fått på rad, bare et tips. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du har i det minste erfaring. Enda den ikke er helt topp så er det bedre enn å våre snart i midten av tyve årene og ha null jente og data erfaring. Lenke til kommentar
Gjest allki Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Lurer litt på hva gjør jeg dersom hun går om kvelden uten å gi noen form for signaler eller noe, hvordan kan jeg formulere meg neste dag for å finne ut om hun er innteresert uten å være for direkte og skremme henne vekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå