ikono3 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hei Jeg lurte på om noen her vet eller kan linke meg til en side der jeg kan lære hvordan Jeg kan få ads linken når noen besøker siden min. Jeg vet det er litt dårlig forklart men liksom Jeg har en ads på siden min. Når noen besøker siden, sendes ads linken ( linken brukeren skal trykke for at eg skal få penger) til Ads_link.php. Noen som kan hjelpe? Endret 24. oktober 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Vet ikke om det er dette du mente, men her har du i alle fall link til donate apiet med kodeeksempler for paypal sin løsning.,.. https://cms.paypal.com/us/cgi-bin/?&cmd...onation_buttons Lykke til Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Må ha ordlagt meg feil:( men takk. Det jeg er ute etter er for ads fra adsense. Jeg har kopiert adsense koden på siden min men jeg lurte på om Jeg kunne få linken brukeren må trykke (det er ppc ads)for og vise websiden til den anonsen. Jeg vill ha linken til websiden uten at noen liksom har trykket på den linken... vis dere skjønner;) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Så det du ønsker er å besøke selve linken uten at den besøkende klikker på den? Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) På en måte ja. Den skal sendes til php filen min som brukes til og sende den runt på siden min. Og då vises ikke en kjedelig ads ting men bilde eller video av det siden handler om... Alt untatt den biten med og få tak i linken er ferdig. Endret 24. oktober 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det er helt uforståelig(for min del) hva du egentlig har tenkt til å oppnå. Det eg mistenker du har tenkt å gjøre, og beklager om eg beskylder deg på feil grunnlag, er at du skal generere klikk på Google Ads uten at brukeren faktisk klikker. Evnt at du lager linker som brukeren trykker på som samtidig genererer klikk på annonsen. Uansett hvordan du oppnår det så er det å generere klikk på den måten i mot retningslinjene til Google Ads og i korte trekk så er det også svindel. Endret 24. oktober 2009 av nomore Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Det er ikke det jeg skal gjøre, skal bruke det for og få adsen til og ha bilde eller lingnede og komme rundt på siden. Det skal være sånn at brukeren vet det er en ads, og kan velge ja eller nei på og gå på siden. ( Det er for og tjene nokk til og betale for hostingen og domene) Lenke til kommentar
nomore Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tror eg er litt mer med på hva du mener nå. Men, husk at Google Adsense har krav til både plassering, måten de vises på og generell oppførsel til annonsene. Å modifisere på denne er dermed i mot retningslinjene. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Det står i retningslinjene at du ikke skal oppfordre til klikk, og det virker som det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
ikono3 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Damn, trodde det var låv cloosed Endret 24. oktober 2009 av ikono3 Lenke til kommentar
TobiasG Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Damn, trodde det var låv cloosed Du har ikke lov til å "modifisere" klikk, men sånn jeg forstod det i noen av postene dine så har du en php fil for er "included" på alle websider + subs, her vil du ha adds linken? Slik at du slipper å poste add'en på hver ENESTE side? Da kan du evt bare bruke dette nederst i php fila echo (" <html> <body> HELE ADDS TINGELANGEN DIN </body> </html> "); Hvis du ønsket å få php filen til automatisk sende informasjon til adsense som om noen hadde gått inn på linken uansett hvor du klikker er dette ulovlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå