zZzZz Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Er det mulig å få Login-screen i Linux som den som er i Windows XP? D.v.s. at det kommer opp en liste med alle brukerne, og så kan man klikke på den enkelte brukeren, og skrive inn passordet. For meg går det greit sånn som det er nå, men det er verre for mamma Lenke til kommentar
Klette Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 er ikke gdm bra nok da? Er jo lekker den og Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 skriv en detaljert printscreen-oppskrift som hun kan følge! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Putt mamma på kjøkkenet der hun hører hjemme, mødre og datamaskiner gir meg frysninger. Er nok av folk med "litt" peiling der ute som går under kjennetegnet BDU (BrainDead User)... Btw: No offense til alle nerdejenter som faktisk har fått seg familie med barn og hus og bil og gjeld, men med "mødre" tenker jeg på den eldre generasjon som knaptnok vet hvordan man slår på en maskin. Lenke til kommentar
simenp Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 you must be some kind of supernerd! Lenke til kommentar
Sesches Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 No no .... he`s just dressed as .... A HUGE NERD ? Lenke til kommentar
simenp Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 ...and god damn!!! Gi oss en advarsel om at posten inneholder sterke scener før du legger bildet ved når du ser sånn ut! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Fyfaen, går det an å være useriøs? Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Putt mamma på kjøkkenet der hun hører hjemme, mødre og datamaskiner gir meg frysninger. Er nok av folk med "litt" peiling der ute som går under kjennetegnet BDU (BrainDead User)... 99% av brukerne er BDUs, denne posten tar jeg som en påminning om at det finnes BDSUs også... Lenke til kommentar
simenp Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Fyfaen, går det an å være useriøs? Fyfaen, går det an å være så stygg? Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Driter nok litt på leggen når jeg sier "BDSUs?" men, jeg sier det likevel: BDSUs? Var ikke noe vondt ment, bare personlige erfaringer med diverse mødre og generell elektronikk/data egentlig... :wink: Lenke til kommentar
iDude Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Driter nok litt på leggen når jeg sier "BDSUs?" men, jeg sier det likevel: BDSUs? Tenk litt på den .. Var ikke noe vondt ment, bare personlige erfaringer med diverse mødre og generell elektronikk/data egentlig... :wink: Skjønner hva du mener, men det kan være vanskelig å se ironi-skiltet på internett... Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Bare lær henne å skrive navnet sitt, trykke enter, og så passord. Det er ikke værre... Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 En ting til; Går det an å ikke ha passord på en konto? Det hadde også vært kjekt for mamma Lenke til kommentar
nander Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvilken distro bruker du? jeg har satt opp Mandrake slik at man bare trykker på riktig ikon/navn, og så logger man seg inn, akkuratt slik som i XP. For de som mener Linux BARE skal være for de avanserte brukere: SKJERP DERE! Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvilken distro bruker du? jeg har satt opp Mandrake slik at man bare trykker på riktig ikon/navn, og så logger man seg inn, akkuratt slik som i XP. For de som mener Linux BARE skal være for de avanserte brukere: SKJERP DERE! Tatt til etterfølge... :oops: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 sesches og simenp er utestengt for useriøs opptreden og kvalme, dette gjelder ikke bare i denne tråden. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Bruker RH8.0. Men forresten, jeg fant ut hvordan man kan la være å ha passord. Går det an å ha noe liknende som det nander hadde på sin Mandrake? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Dette er ikke _helt_ som i windows (synes det blir mye styggere, men det lille av dokumentasjonen som finnes til kdm og gdm er ikke god, så det kan godt være det er mulig å få det mye penere ) Men du kan få det slik at hun bare kan trykke Gå på kde-menyen -> Systeminnstillinger -> Innlogingskjerm. Det må du krysse av for "Vis valgbare bilder av brukere" i forvalg velkomst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå