Gå til innhold

Faction Change UD->Alliance


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg skal transfere teamet mitt fra horde undeads til alliance og prøver å bestemme meg for hvilke raser jeg skal gjøre om til.

 

Det jeg bruker nå er

1x male undead priest

4x female undead mage

 

Et av alternativene er 5x female humans, eller 1x female/male night elf priest + 4x female humans?

 

 

Hjelp meg å bestemme, hva ville du valgt? Og hvorfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du pleier spm regel å ha peiling på det du uttaler deg om PSV, noe jeg ikke har om akkurat dette emne. Men må alikevel spørre hvor mye 5% mer base intellect(gnome) utgjør i forhold til 5% mer base spirit(human):p spirit gir jo litt mer crit i forhold til molten armor.

 

edit:leif var naturlig nok innom etter å ha vært ute med venner, men tror jeg har fiksa det som fikses skal:p

Endret av tmg
Lenke til kommentar

Vel, for det første så er Human Spirit er redusert til 3%. :)

 

Bare for å gi litt målestokk så tok jeg for meg en greit geara mage, Ekyu i Ensidia:

 

Han har +1379 Intellect og +540 Spirit uten buffs.

 

Human Spirit gjør at man kan plusse på +16 Spirit, som i beste fall (2T9+glyph) utgjør +11 Crit Rating. (~0.25%).

 

Expansive Mind på sin side vil øke Intellect med 68, og siden da de aller fleste mages er Arcane (57/3/11) akkurat nå gir denne både mer spellpower (+10), og den gir vel også omtrent 0.4% crit. (Tror det er 166 int = 1%). Den gir også større manapools = større evocations, mer replenishment mana osv. Jeg tror faktisk også så stor mengde Intellect vil gi mer mana tilbake på Spirit-regen enn Human Spirit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...