IntelAmdAti Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei, jeg skal transfere teamet mitt fra horde undeads til alliance og prøver å bestemme meg for hvilke raser jeg skal gjøre om til. Det jeg bruker nå er 1x male undead priest 4x female undead mage Et av alternativene er 5x female humans, eller 1x female/male night elf priest + 4x female humans? Hjelp meg å bestemme, hva ville du valgt? Og hvorfor? Lenke til kommentar
tmg Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg ville valgt human uansett klasse, "innebygd" pvp-trinket som racial og 10% mer rep gain. Pluss at human female er (imo) noe av det som ser aller best ut på alliance. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 1x female/male night elf priest Spy... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 dorf priest. hands down =) Lenke til kommentar
PSV Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg hadde rulla med 1x Female Dwarf og 4x Gnome Mages. Gnomes fordi de er diskutabelt hakket foran human dmg-wise. Dwarf fordi Gnome Priest desverre ikke finnes (ennå). Lenke til kommentar
tmg Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Du pleier spm regel å ha peiling på det du uttaler deg om PSV, noe jeg ikke har om akkurat dette emne. Men må alikevel spørre hvor mye 5% mer base intellect(gnome) utgjør i forhold til 5% mer base spirit(human) spirit gir jo litt mer crit i forhold til molten armor. edit:leif var naturlig nok innom etter å ha vært ute med venner, men tror jeg har fiksa det som fikses skal:p Endret 24. oktober 2009 av tmg Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vel, for det første så er Human Spirit er redusert til 3%. Bare for å gi litt målestokk så tok jeg for meg en greit geara mage, Ekyu i Ensidia: Han har +1379 Intellect og +540 Spirit uten buffs. Human Spirit gjør at man kan plusse på +16 Spirit, som i beste fall (2T9+glyph) utgjør +11 Crit Rating. (~0.25%). Expansive Mind på sin side vil øke Intellect med 68, og siden da de aller fleste mages er Arcane (57/3/11) akkurat nå gir denne både mer spellpower (+10), og den gir vel også omtrent 0.4% crit. (Tror det er 166 int = 1%). Den gir også større manapools = større evocations, mer replenishment mana osv. Jeg tror faktisk også så stor mengde Intellect vil gi mer mana tilbake på Spirit-regen enn Human Spirit. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Men skal du drive med aktiv arena på høyt nivå hadde jeg vurdert human. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Det ble 5 draeneis, det gikk som smurt å skifte over. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 FAIL! Burde gått for human eller Gnome Lenke til kommentar
Horten94 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 DRANEI x D ? bekalger men dranei burde bare fått lov til og være shammy siden de ser helt forjævelige ut Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 1. Draenei. 2. Smaken er som baken. Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvorfor han valgte draenei: Heroic presence, 1% mer i hit for mages. De ser kule ut i min mening, bortsett fra spell casting fra damene som ser bare rart ut. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg valgte dem fordi jeg liker looken på dem. De kan se litt alien-mind-hive-aktige ut som kan forklare hvorfor alle gjør ting samtidig. Male draenei presten ble for gale så jeg gjorde den til female istedet. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Så meget bra ut det. Tror nok du gjorde et godt valg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Female Draenei er den kuleste looken til alliance, spør du meg. Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Enig med deg Skurupu. Ingen ting som ser så bra ut som Female Draenei hos Alliance! Mitt personlige synspunkt btw, mener ikke å påtvinge noen noe her! Om de har den beste pvp racialen derimot, det er et meget diskuterbart tema ^^ Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Men ingenting ser så¨jævlig ut som Male Draenei heller. ;p Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Vel, jeg tar Male Draenei over Male Blood Elf any day. Edit: Men om man ser på bare alliance raser kan jeg være enig. Var vel sikkert det du mente. Endret 31. oktober 2009 av Inxs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå