provolone Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei. når man har samtaler etc i msn, blir disse lagret noe sted på maskinen som ett teksdokument? på forhånd takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ikke tekst, men xml tror jeg. Se under mine dokumenter\mine mottatte filer Eventuelt My documents\my recieved files Dette er på XP. Litt usikker på hvor det ligger under Vista. Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 ok, takk for svar. er det muligt å gjøre disse xml-filene om til lesbar text? Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 ok, takk for svar. er det muligt å gjøre disse xml-filene om til lesbar text? Last ned denne http://www.topshareware.com/XML-Viewer-download-13052.htm Slystr Lenke til kommentar
provolone Skrevet 3. november 2009 Forfatter Del Skrevet 3. november 2009 kan det være at filene ikke blir lagret? er xp det er snakk om. hvordan finner man dem eventuelt? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 kan det være at filene ikke blir lagret? er xp det er snakk om. hvordan finner man dem eventuelt? Du må sette opp MSN til å logge samtalene dine for at de skal bli lagret Du finner dem her: Se under mine dokumenter\mine mottatte filerEventuelt My documents\my recieved files Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det kommer vel helt an på hvilke innstillinger du har. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Det du leter etter het logging, dvs. at msn logger dine samtaler og lagrer dem i xml filtypen. Disse fil typene kan åpnes i alle typer internett browsere, og kan kopieres og limes fra her. Dette finner du ved å trykke på navnet ditt i msn, så alternativer, så gå under taben meldinger. Der finner du noe som heter meldingslogg, og under der igjen kan du skru på "Logg samtalene mine automatisk". Når dette er gjort vil den logge dine samtaler og legge dem i en mappe som nevnt ovenfor. Msn ville ikke logge samtaler utenom at du har valgt det ved første samtale etter innstallasjon eller ved at du har valgt det i alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå