Aleks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kopierer innlegget mitt fra forum kafeen siden det ikke var lov å spørre der Sitter nå med den 3. eksterne harddisken som har stryket med. Forbanna frustrerende. Den første (mybook) var fortjent, den gikk i gulvet flere ganger. Sosiallivet mitt var på en opptur så jeg brydde meg egentlig bare mindre og mindre for hver gang den gikk i gulvet . Den andre strøyk med uten grunn, men ble så frustrert at den fikk litt juling så regner med at det ikke er noe mer og gjøre med den. Nå har også den siste harddisken på en tb så og si gått. Når jeg stikker den i pc'en så så får jeg bare spørsmål om jeg vil formatere den. Setter jeg den i ps3 så fungerer den bortsett fra at den bruker grådig lang til på å finne alle filene og starte filmer. Den funket fint før. Det ironiske er at den første harddisken min på 160 gb som jeg kjøpte i 6. klasse(2. klasse nå) fungerer strålende enda ). Noen som har noen smarte ideer på hva jeg kan gjøre? Bestilte den ny fra nettet, husker ikke helt fra hvor, men er det nok informasjon til å vite om jeg har noen garanti eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå