Goliath Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg er veldig sikker på at jeg har en defekt HDD som gjør maskinen i tider ustabil til det punktet at alt fryser. En kjapp restart så finner ikke Windows harddisken og etter et par restarter igjen, er harddisken på plass i Windows. Nå, det er fortsatt garanti på harddisken men vil teknikkere teste harddisken? Jeg har kjørt forskjellige diagnoseprogrammer som ikke finner noe feil men samtidig har harddisken hengt seg opp i noen av disse testene. Det jeg er redd for, er at teknikkerene ikke vil oppleve samme problemer som jeg opplever og friskmelde harddisken og så sitter jeg igjen med en regning og defekt harddisk. Noen som har send inn harddisk på garanti før? Endret 24. oktober 2009 av Goliath Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Når det gjelder periodiske feil og verksteder er det svært viktig å beskrivet problemet godt, om mulig hvordan det vanligvis oppstår, om om det evt. er mulig å framprovosere det. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Trenger ikke å være hd, kan også være kabler, eller kontroller på hk. Så test gjerne i en annen pc med mindre S.M.A.R.T. feiler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå