oleva Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Har en nettverksprinter (Epson Stylus Pro 3800) som jeg skal flytte noen rom bort fra der jeg har PC og trådløsruter (en D-Link DI-624+). Vil gjerne slippe kabling. Har litt begrenset kunnskap om nettverk, og er usikker på hva som er det mest fornuftige å handle inn for å få til dette, er det et aksesspunkt jeg trenger? Gi gjerne konkrete forslag, ønsker en rimelig (men stabil) løsning. Lenke til kommentar
oleva Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Netgear WGPS606 Nei, det der er en printserver, jeg trenger noe som bare "formidler" det trådløse nettverket til en skriver som allerede har ethernetkontakt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den vil jo gjøre jobben dersom du plugger den i en av ethernetkontaktene. Det samme vil en trådlløs-ethernetbro uten USB printerkontakter gjøre. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hehe... du fikk med deg at den har vanlig nettverkskontakter? jeg bruker en slik en for å motta nett av utleier der jeg bor og fordele det mellom printer, pc og PS3. Alle tre er tilkoblet til med nettverkskabel. eventuelt så er det jo dd-wrt Lenke til kommentar
oleva Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Aha, så nok litt kjapt på linken ja... Så denne vil gjøre en bedre jobb enn et aksesspunkt? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du må bruke en boks som denne fordi den støtter klientmodus. De fleste aksesspunkt fungerer som base og ikke som klient. Lenke til kommentar
oleva Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Da ser det ut til å bli denne boksen. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå