Solidsturla Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei, Jeg oppdaget nylig at ingen av meldingene jeg sendte kom fra til mottakeren. Jeg har betalt regningen og det kommer melding sendt. Det er en ganske gammel nokia litt usikker på modellen. Håper noen kan hjelpe meg sturla Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 ta ut batteriet og prøv igjen ellers kan du prøve å gjenopprette fabrikk innstillinger Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 I instillinger kan du velge om du skal få bekreftelse på om melding er mottadt. Test den Eller så kan du ringe kundeservice til abonemanget ditt å spør der. Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Takk! Det gikk når jeg tok ut batteriet! Skjønner ikke hvorfor men men Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) jobba såpass lenge i elektrobransjen så har lært at det er ofte det enkleste som hjelper http://graphjam.com/2009/09/30/song-chart-...computer-issue/ Endret 24. oktober 2009 av vesleengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå