Øyvind Skogseide Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei Er på jakt etter eit bra multiplayer co-op spill til PS3en min. Aldersgrense har ingenting å si. Er det noen andre spill som gir den samme gode Co-Op spillbarheten som f.eks Resident Evil 5 gjorde? Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Resistance: Fall of Man funker bra i co-op. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Resident evil 5 er helt klart det beste og mest intense coop spillet på ps3... Noen vil kanskje dra frem Army of two, men det kan virkelig ikke måle seg med RE5, men du får det billig i det minste.. Endret 24. oktober 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Uncharted 2 komemr jo med online coop del. Har ikke testet den selv enda, men er den like bra som resten er det verdt å nevne Lenke til kommentar
Patney Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Borderlands er dritfett, og har lokal splitscreen og om du ikke spiller online. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 anbefaler borderlands! knallmoro i coop! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Resistance: Fall of Man funker bra i co-op. Resistance 2 har ENDA bedre coop ^^ Lenke til kommentar
zizozietzy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 HeiEr på jakt etter eit bra multiplayer co-op spill til PS3en min. Aldersgrense har ingenting å si. Er det noen andre spill som gir den samme gode Co-Op spillbarheten som f.eks Resident Evil 5 gjorde? ja, du kan da alltids kjøpe call of duty 4, som har tidenes beste online system. eller så kan du vente til call of duty 6 kommer. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Ble Borderlands på meg. Har lagt av MW:2 på butikken også Lenke til kommentar
hermart Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er det noen her som vet om noen multiplayerspill som egner seg for barn, gjerne med mulighet for flere enn 2 spillere. Lego Starwars har vi, og jeg liker at man slipper split-screen, men ingen betingelse. Noen som vet om en liste over multiplayerspill for ps3? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ratchet & Clank, Little big Planet eller Mini Nijas? Nå vet ikke jeg om dette er noe multiplayerspill men er hvertfall barnespill Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Resistance 2 har herlig coop. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Resistance 2 sin coop som noen har nevnt tidligere i tråden er ikke lokal, slik som det var i det første Resistance (Fall of Man). Og PS3 sine Ratchet spill har ikke coop. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Kan ikke samarbeidsdelen i Resistance 2 spilles i split-screen? Mener jeg da virkelig, men har aldri prøvd. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Ratchet & Clank, Little big Planet eller Mini Nijas? Nå vet ikke jeg om dette er noe multiplayerspill men er hvertfall barnespill "Aldersgrense har ingenting å si" betyr ikke "jeg vil ha barnespill". Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Er det noen her som vet om noen multiplayerspill som egner seg for barn, gjerne med mulighet for flere enn 2 spillere. Lego Starwars har vi, og jeg liker at man slipper split-screen, men ingen betingelse. Noen som vet om en liste over multiplayerspill for ps3? Det var den jeg svarte på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå