Fabricius Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Så denne PCen på tilbud på Elkjøp.no Den har kostet 8-9000 tidligere. Nå koster den 6495. Er HP Pavilion PADV72135EO en bra PC til denne prisen? Tilbudet gjelder kun denne helgen og prisen skal ifølge Elkjøp (...) stige til gammel pris etter helgen. Jeg håper noen leser dette og tar seg tid til å svare før helgen er omme. På forhånd takk! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Selv foretrekker jeg WUXGA (1920*1200) på 17-tommere, siden man får gigantisk arbeidsområde. Men det er ikke noe for folk med dårlig syn ... Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei, Ser ikke ut som prisen er så gal, men du kan jo samenligne tilsvarende pcer på de store nettbutikkene. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&...er=A00140.16-17. Men personlig ville jeg kjøpt en pc som kom med ferdiginstallert win7, så man slipper å oppgradere selv. Denne pcen kom med windows vista. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei, Ser ikke ut som prisen er så gal, men du kan jo samenligne tilsvarende pcer på de store nettbutikkene. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&...er=A00140.16-17. Men personlig ville jeg kjøpt en pc som kom med ferdiginstallert win7, så man slipper å oppgradere selv. Denne pcen kom med windows vista. Det skal då ikkje vere det verste å få oppgradere sjølv. Du får sikkert CD med når du kjøper den der siden W7 allerede er lansert Lenke til kommentar
Fabricius Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Vedrørende oppgradering til Windows 7, så anser jeg ikke det for å være et vesentlig hinder, rent praktisk. Det er vel ingen ulemper forbundet med dette, foruten de pengene man betaler for å få tilsendt oppgraderingen?` Er oppløsningen virkelig et problem? Til hvilke operasjoner er en 1600x900 oppløsning et problem på en 17" skjerm? Endret 24. oktober 2009 av Kjottolf Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Tenkte bare at siden W7 var lansert så burde dei evl sende med oppgradering i same pakke som pc-en??? Eller så er dei ekstrems vanskelige på det!!!! Lenke til kommentar
trøls Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Er oppløsningen virkelig et problem? Til hvilke operasjoner er en 1600x900 oppløsning et problem på en 17" skjerm? Den blir vel aldri et problem, med mindre man på død og liv skal se ting i full HD uten ekstern skjerm. Oppløsning er smak og behag, og jeg foretrekker skyhøy oppløsning. Uansett bør du finne ut hva du selv foretrekker. Lenke til kommentar
Fabricius Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Er oppløsningen virkelig et problem? Til hvilke operasjoner er en 1600x900 oppløsning et problem på en 17" skjerm? Den blir vel aldri et problem, med mindre man på død og liv skal se ting i full HD uten ekstern skjerm. Oppløsning er smak og behag, og jeg foretrekker skyhøy oppløsning. Uansett bør du finne ut hva du selv foretrekker. Når det gjelder film, så er min erfaring at man først drar nytte av full HD på store skjermer. Dvs større enn 32". Det er vel kanskje slik med spill også? Lenke til kommentar
Fabricius Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg tar gjerne imot tips om andre PCer av ulikt fabrikat. 17" skjerm er fint. OK grafikk-kort , bra med minne og bluetooth likeså. At den er raskest mulig, er også en fin ting. Helst i samme prisklasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå