Gå til innhold

Hjelp! Helge-tilbud på Elkjøp.no. Bra tilbud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Ser ikke ut som prisen er så gal, men du kan jo samenligne tilsvarende pcer på de store nettbutikkene. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&...er=A00140.16-17.

Men personlig ville jeg kjøpt en pc som kom med ferdiginstallert win7, så man slipper å oppgradere selv. Denne pcen kom med windows vista.

Det skal då ikkje vere det verste å få oppgradere sjølv. Du får sikkert CD med når du kjøper den der siden W7 allerede er lansert

Lenke til kommentar

Vedrørende oppgradering til Windows 7, så anser jeg ikke det for å være et vesentlig hinder, rent praktisk. Det er vel ingen ulemper forbundet med dette, foruten de pengene man betaler for å få tilsendt oppgraderingen?`

Er oppløsningen virkelig et problem? Til hvilke operasjoner er en 1600x900 oppløsning et problem på en 17" skjerm?

Endret av Kjottolf
Lenke til kommentar
Er oppløsningen virkelig et problem? Til hvilke operasjoner er en 1600x900 oppløsning et problem på en 17" skjerm?

Den blir vel aldri et problem, med mindre man på død og liv skal se ting i full HD uten ekstern skjerm.

Oppløsning er smak og behag, og jeg foretrekker skyhøy oppløsning. Uansett bør du finne ut hva du selv foretrekker.

Lenke til kommentar

Den blir vel aldri et problem, med mindre man på død og liv skal se ting i full HD uten ekstern skjerm.

Oppløsning er smak og behag, og jeg foretrekker skyhøy oppløsning. Uansett bør du finne ut hva du selv foretrekker.

Når det gjelder film, så er min erfaring at man først drar nytte av full HD på store skjermer. Dvs større enn 32". Det er vel kanskje slik med spill også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...