promotheus Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei, lurer på om det er noen som har testet å skifte faction? Vurderer å starte for fullt igjen, og en kompis nevnte i forbifarten at dette kunne la seg gjøre. Vil starte som mage igjen, men "konvertere" til Horde. Noen som har testet dette og kan si noen få ord? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ikke start for fullt Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Ikke så mye å si om saken. Men det er absolutt en positiv ting. Fant også fort ut at hvis man liker å queste, så har man muligheten til å gjøre samtlige quest i spillet på nytt hvis man bytter faction. Så jeg gjorde likegjerne nesten alt i Outlands på nytt, foreløpig. Tjente et par tusen gull på det Utenom det sier det vel seg selv at du får muligheten til å spille der du kanskje "egentlig" ville spille. Har flyttet over 3 karakterer fra den ene siden til den andre, og vice versa. Ikke oppdaget noen bugs, bortsett fra den velkjente buggen i argent crusade. Du må gjøre questene der på nytt også, ikke overraskende. Du må også åpne Shadow Vault på nytt. Lenke til kommentar
promotheus Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Takker for så raske svar! Har en lowlevel gnommage med heirloom items som jeg har meget lyst til å transferre til horde. Requests er ikke et problem! Skal teste ut dette! Takk igjen! Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 åssen er det med rep viss du gjør dette? Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Rep blir uforandret, bortsett ifra faction rep, de blir byttet imot den andre faction's rep. Feks. Storwind rep blir til Org rep osv Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Husk at faction-spesifikke quests ikke blir overført. Eksempelvis quest-chainen som åpner opp Ebon Hold slik at du kan kjøpe items for Knights of the Ebon Blade rep telles ikke som gjort siden den starter fra en faction NPC - jeg måtte gjøre den om igjen for å kjøpe head enchant på en character jeg factiontransferret. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har gjort min mage om til Horde, og elsker vært øyeblikk. Eneste kjipe var jo det med feks Ebon Blade og Argent Tournament. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå