rubestee Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hei! Nå som windows 7 har kommet ut og den pc'en jeg har blitt gammel, så er det på tide med en ny bærbar pc. Som sagt i emnetittelen så skal pc koste rund 8000. Pc, skal brukes til: - spill (ikke noe hard core spill, men må kunne dra Microsoft Flight Simulation X greit uten noe lagg, Battlefield 2, Empire Total War, Medal of Honor Airborn... - Film - Musikk - Nettsufing Skjermen må minst være 15" kan også være 17" også. Jeg har ganske liten peiling på hvilke merker som er best og hva man får mest "bang for buck" av. Har hørt at HD 4650 er et av de bedre skjermkortene for bærbare i denne prisklassen nå. Det er bare å pøse på med forslag om bærbar pc til 8k og hvis det er en bra en kan jeg kanskje legge til litt. Takker for hjelpen! MVH: Ruben Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Her får du ganske mykje data for pengene - spill (ikke noe hard core spill, men må kunne dra Microsoft Flight Simulation X greit uten noe lagg, Battlefield 2, Empire Total War, Medal of Honor Airborn... skal du ha ein pc som drar FSX på full uten lagg då trur eg du må 3gonge det beløpet du har skrevet. Endret 24. oktober 2009 av Sigurdl Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Så bra ut den men tror prossesoren er litt knapp for Medal of Honor... Jeg snakker ikke om full graffik på FSX, jeg mener middels uten noen store lagg. Jeg tor jeg må opp på 2.53GHz prossesor... Endret 24. oktober 2009 av rubestee Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Har surfa litt rundt og sett denne,og jeg lurer på om det er noen som har erfaringer med denne god og dårlige. Eller så er det Toshiba, har ganske gode erfaringer med dem egentlig. Acer har en også som ser bra ut (har hørt at acer er veldig dårlig på sørvice, stemmer dette?)Enda en Toshiba. Hvilken skal jeg velge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Med den fra Multicom kan du jo konfigurere selv og få 2,5 ghz evt. mer dersom du ønsker det. Tror jeg ville tatt den som ble anbefalt ifra Multicom, er minimalt med dill dall (som web kamera, 5.1 surround, utseende og fingeravtrykkleser) og mer fokus på delene. Skal man ha pc'er som acer må man gjerne betale mer for å få en GOD pc en dersom man går for for eksempel en Multicom maskin, slik jeg har oppfattet det ihvertfall. Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hørt at man må ofte vente en eller to måneder på en pc fra multicom. Også at de er veldig dårlig på sørvice. På den tiden har verdien på pc-en sunket. Er det noen andre pc-er som jeg burde kikke på? Hvilken av PCene skal jeg velge hvis man ser bort fra multicom? Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Bare et lite spørsmål hvilken av disse grafikkortene einer seg best til spilling: nVidia GeForce GT 240M nVidia GeForce GT 230M ATI Mobility Radeon HD 4650 alle har 1024mb (1gb) dedikert video minne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå