aldrimerforum Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Syns iPhone 3gs er en utrolig bra telefon. Fikk den på torsdag. Men ble veldig overrasket over hvor lav batterilevetid den har. Min varer ca en dag med litt over gjennomsnittlig bruk (vil jeg anta). Lurer litt på om det er en produksjonsfeil eller om også andre 3gs eiere opplever det samme.. Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg lader min også stort sett hver dag. Hvis jeg venter to dager så er den på 10-15 %, og jeg vil ikke ta sjangsen på å være uten telefon derfor lader jeg hver dag... Så jeg regner ikke med at det er noe produksjonsfeil med din dessverre... Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Den blir litt bedre når du slutter å fikle med den hele tiden og batteriet får litt trening. Det er i hvert fall slik det var med min :-) Nå har jeg den i to dager ved normal bruk, en dag når jeg ringer mye. Tips: Slå av "stedstjenester" (GPS) hvis du ikke bruker det. Endret 24. oktober 2009 av snubbel Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Den blir litt bedre når du slutter å fikle med den hele tiden og batteriet får litt trening. Det er i hvert fall slik det var med min :-) Nå har jeg den i to dager ved normal bruk, en dag når jeg ringer mye. Tips: Slå av "stedstjenester" (GPS) hvis du ikke bruker det. har slått av gps, Wifi og 3g, og det virker som den varer en del lengre nå Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Lader min hver dag, men bruker den rimelig mye. Bruker wifi flere timer om dagen har jeg merket og det drar jo batteri. Men bruker jeg den som en vanlig telefon, hører litt musikk, lite wifi, skrudd av 3g og gps så varer den fint et par dager. Når en telefon brukes til så mye forskjellig og så mye mer enn en vanlig telefon så synes jeg ikke det er så rart at batteriet går. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Litt off topic, men spør her istedenfor å lage en ny tråd. Jeg har nettopp bestilt Iphone, vet noen hvor lang tid sånn ca det tar ? Så vidt jeg har skjønt så prøver apple å unngå å mette markedet. Det står på siden at de vil få inn nye telefoner 15/11 (ubekreftet). Takker for eventuelle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå