StudioN Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ser i sig'en din nå at du ikke har via.. Prøv å avinstaller codec-pakken og legg inn kun de kodekene filmene krever. Synest å ha hørt at noen "pakker" kan lage krøll. Ellers er det sikkert noen Intel-folk som kan svare deg på dette med dma her. Lykke til! Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Skal gjøre mitt ytterste. Takk for hjelp ! Lenke til kommentar
norway Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Du bruker gjerne ATI multimediaplayer ? Noen film sekvenser hakker hos meg også , når ATI`en ikke duger , så er Windowsmediaplayer reddningen for meg. Tror det har noe med at bitraten er for høy for ATI av og til.... Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Du bruker gjerne ATI multimediaplayer ?Noen film sekvenser hakker hos meg også , når ATI`en ikke duger , så er Windowsmediaplayer reddningen for meg. Tror det har noe med at bitraten er for høy for ATI av og til.... Det er samma hva jeg bruker, divx player, mediaplayer, ATI, windvd....u name it, nothing works Lenke til kommentar
Lef Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Fjern kodek-pakka di, last ned et program som heter g spot, det programmet forteller både hvilken bilde- og lyd kodek de forskjellige filmene/klippene dine trenger, og om de er installert. Legg inn de forskjellige kodekene du trenger etterhvert som "behovene" dukker opp. Det er i alle fall måten jeg har gjort det på, og det fungerer bra :-) Min erfaring er at slike kodek pakker føkker opp mer enn de gagner... Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 So they say.... :wink: Lenke til kommentar
Lef Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 So they say.... :wink: Jepp, ser at det er nevnt tidligere, men last ned G spot, det er et glimrende prog' Lenke til kommentar
delfin Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 FFD show er the way to go når det gjelder mpeg4 dekoding. Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men dropp codec packs, det er bare fjas.. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 FFD show er the way to go når det gjelder mpeg4 dekoding. Vet ikke om det hjelper i ditt tilfelle, men dropp codec packs, det er bare fjas.. Hvor laster jeg ned dette ? Lenke til kommentar
epsil Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 ffdshow henter du ned fra SourceForge.net. Er forresten skriverkøen din tom? Min erfaring er at det meste går betydelig tregere når man har dokumenter som venter på å skrives ut, og DivX-filmer hakker når «mye» skjer. Problemet forsvant med en gang da jeg slettet alle utskriftsjobbene. Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 ffdshow henter du ned fra SourceForge.net. Har lastet ned FFDSHOW, men problemet vedvarer Er forresten skriverkøen din tom? Min erfaring er at det meste går betydelig tregere når man har dokumenter som venter på å skrives ut, og DivX-filmer hakker når «mye» skjer. Problemet forsvant med en gang da jeg slettet alle utskriftsjobbene. Ingenting i kø her. Men jeg kan jo si at det er forferdelig mye rart som surrer og går i bakgrunnen når jeg sjekker taskmanager. Ca 40 .exe-filer og applikasjoner etterson jeg kan se, og 95% av disse vet jeg ikke hva er, og tør heller ikke ta vekk..... Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Men jeg kan jo si at det er forferdelig mye rart som surrer og går i bakgrunnen når jeg sjekker taskmanager. Ca 40 .exe-filer og applikasjoner etterson jeg kan se, og 95% av disse vet jeg ikke hva er, og tør heller ikke ta vekk..... Sjekk denne siden. Vennlig hilsen tommelomsk Lenke til kommentar
Daniel-san Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Takk, kanskje jeg kan finne ut noe om de mystiske programmene mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå