amish Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Hei, har en Skoda Octavia som jeg skal bytte CD spiller i. Har problemer med dårlig radio signal og vet ikke om det skyldes radioen eller om det kan skyldes generelt dårlig signal til spilleren. Cd spilleren skal byttes uansett, men lurer bare på om den i seg selv kan være grunnen til at det er dårlig signal, eller om jeg må kjøpe ny antenne. Kan ikke noe som helst om slikt, så tenkte jeg skulle høre med dere Nå er det en slik som er montert http://prisguide.audiovisuelt.no/product.p...&cat_id=197 Så jeg trenger en anbefaling til ny cdspiller, og hjelp med å få bedre signal på radioen. Og, trenger jeg DAB eller fungerer det fint uten? Skal ikke ha noe store saker, bare noe som fungerer bra. Og helst ha ipod eller minnepenn tilkobling. Endret 24. oktober 2009 av amish Lenke til kommentar
HValder Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kan godt hende at det bare er skade på ledninga eller at kontakta har løsna, foreslår at du sjekker det. Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Du trenger ikke en ny radio for å få bedre mottak, selv om en DAB-radio er grei nå for tiden, det holder med en antennestrømforsyning: Nesten alle VAG-biler de siste 15 årene eller så har en originalmontert antenneforsterker montert i antennefoten eller i nærheten. Denne får strøm via antennekabelen fra den originalmonterte spilleren, men bytter man ut spilleren får den forsterkeren ikke strøm lenger og man er i praksis antenneløs. Ergo må det settes inn en ekstra strømforsyning som drives av Remote-kabelen og sikrer den originale antenneforsterkeren strøm. Lenke til kommentar
amish Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Ok, takk for tipset, får kjøpe en antennestrømforsyning. Men radioen skal byttes uansett. Noen tips til det? Endret 24. oktober 2009 av amish Lenke til kommentar
HValder Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kjøp ein skikkeleg spelar frå ein kjent leverandør som f.eks. pioneer. Dandy features som minnekortlesar osv. går berre på bekostning av lydkvaliteten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå