christhenoob Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det har tatt sin tid, men jeg har nå klart å samle meg, tatt en haug med bilder og skal poste worklog! Dette er spennende! Deler i bygget: Datadeler: Hovedkort: EVGA X58 SLI LE Prosessor: i7 920 C0 Ram: 6GB Kingston 1600mhz GPU: 4870x2 - Håper vel på et 5870x2 rundt jul? Harddisker: 250GB+320GB+400GB PSU: Corsair 1000W Vannkjølingen: CPU blokk: Heatkiller LT rev 3.0 GPU blokk: Heatkiller 4870x2 LT Pumpe: 2xLaing DDC 18w Pump reservoir: 2x XSPC DDC top + reservoir Radiator: 2x XSPC RX240mm Vifter: 10x Yate loon's small profile (120x20) Nippler: 6x 1/2 ID x 3/4 OD compression fittings fra MIKA77(TUUUUSEN TAKK) + 12x compression fittings fra Bitspower Slange: Primochill 1/2ID x 3/4 OD - Green!! Coolant: 4x1L feser pure distilled water + PT nuke Modding som skal gjøres: - ta bort "vinduet" som er på den ene siden av CM HAF 932 - Fjerne HARddisk bayene - få plass til to radiatorer uten å måtte kutte for mye i kabinettet! - Gjemme unna Strømforsyningen + Harddisker - få et så rent seende ut hovedkort som overhodet mulig! Før jeg begynner å poste bilder osv så burde jeg takke noen personer og et firma som gjorde hele denne prosessen mulig! - Christensen Bakeri som gav meg sommerjobb, som igjen gav penger til dette prosjektet! - Tom @ Chilledpc.co.uk som besvarte mine 1000 spørsmål like hyggelig hver gang! - MIKA77 for å ha donert 6xcompression fittings til meg for 0 kroner! - En Blikkenslager som gav gratis stålplater! Okei! Dette såkalte prosjektet begynte egentlig rundt august/september, men ble holdt igjen da Chilledpc.co.uk brukte 3-4 uker på å sende ut min ordre (dog en ganske stor ordre!) Jeg har ventet på en blikkenslager som skulle tilpasse plater osv til meg også, så har ikke gjort stort med kabinettet annet enn å demontere det for lakkering. Bilder!! Etter å ha sloss med kabinettet og dets popnagner i en time, så fikk jeg da endelig dratt kabinettet fra hverandre Pakken har kommet!!! Ser ut som potetgull rundt viftene? Yate loon's anyone? Det er totalt 10 stk, fant 1 til begravd under alt annet! Hmm.. noe galt her? Måtte ta en liten test for å sjekke hvor mye pumpa bråket, og hvordan denne fargen virkelig så ut Det var første update til mitt prosjekt! Håper du liker hva du ser, jeg skal oppdatere mer i morgen! da blir det kapp, sag og lim og mål KOMMENTER! Endret 26. oktober 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Update!! Da har jeg vet i verkstedet og jobbet litt med stålpanelene jeg har fått, og jeg syns det ser lovende ut! Bilder følger: Det er så vidt radiatoren får plass :O Snakker om 5mm klaring! Jeg finner ikke et bedre sted å ha pumpene på, så kom gjerne med tips! Strømforsyningen + radiatoren skulle egentlig sitte under platen slik, men det er ikke plass til radiatoren, og jeg måtte ha borret store stygge hull i platen for å få det til å fungere. I steden lar jeg Harddisker og annet "rot" ligge der. KOMMENTER! Håper noen legger igjen en kommentar i kommentartråden. Help allways helps ^_^ Endret 26. oktober 2009 av christhenoob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå