sinnadyr Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Han jeg bor med er litt mer dreven i GNU/Linux enn det jeg er, så for å kødde litt med meg la han inn en beskjed på oppstarten til meg med tittel "error" og beskjed om at "memory could not be read" osv Nå husker han ikke hvordan han gjorde det og jeg er lei av at denne beskjeden skal dukke opp hele tiden. Noen tips? Det er tydeligvis konfigurert på ~/ siden det er kun min bruker som får opp denne. På forhånd takk for alle svar! Lenke til kommentar
LazyShrk Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Han jeg bor med er litt mer dreven i GNU/Linux enn det jeg er, så for å kødde litt med meg la han inn en beskjed på oppstarten til meg med tittel "error" og beskjed om at "memory could not be read" osv Nå husker han ikke hvordan han gjorde det og jeg er lei av at denne beskjeden skal dukke opp hele tiden. Noen tips? Det er tydeligvis konfigurert på ~/ siden det er kun min bruker som får opp denne. På forhånd takk for alle svar! Du kan prøve noe sånn som dette fra terminalen i home mappen din: sudo find . -iname '*' -type f -exec grep -H 'memory could not be read' {} \; - lazyshrk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå