Gå til innhold

Slitte føtter på ellers fine og freshene mus

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen av dere som har funnet noen plasser der det går ant å få kjøpt nye føtter til nedslitte mus?

Jeg har dette problemet med flere mus, har prøvd mange forskjellige løsninger, uten at det har blitt så mye bedre. Problemet er det at jeg ikke finner noe som egner seg som museføtter, den plastikken som er under musa må være laget spesielt for formålet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vhorda klarer du å slite ut føttene på musa?

Hvis du da ikke bruker sandpapir som musematte. :lol:

Vær så snill, ikke tull!

Dette er seriøse greier, og er du ikke gammel nok til å ha slitt ut en mus enda, så må du holde snavla!

:lol:

Lenke til kommentar

Til orientering har jeg ikke prøvd dette, men kanskje det går?

Kanskje det til og med er et dumt forslag?

Hva med å få tak i noen små nagler i krom eller noe tilsvarende, slipe/pusse dem i rett størrelse, å lime dem på musen?. (naglene kan kanskje kjøpes i en sy/stoffbtikk?)

(er ikke ”gamer” så jeg vet ikke om metall ”suger” på overflaten på det underlaget dere bruker, eller om metall ødelegger musematten?)

:shrug: NMV

Lenke til kommentar
Til orientering har jeg ikke prøvd dette, men kanskje det går?

Kanskje det til og med er et dumt forslag?

Hva med å få tak i noen små nagler i krom eller noe tilsvarende, slipe/pusse dem i rett størrelse, å lime dem på musen?. (naglene kan kanskje kjøpes i en sy/stoffbtikk?)

(er ikke ”gamer” så jeg vet ikke om metall ”suger” på overflaten på det underlaget dere bruker, eller om metall ødelegger musematten?)

:shrug: NMV

det var en bra ide, kanskje knapper av noe slag, teste det som testes kan.

Lenke til kommentar

Jeg har også skatz, men når føttene man limer de over er nedslitt så blir skatez fort nedslitt.

Hadde vært kjekt å finne ett sted hvor man kunne få kjøpt noe man kunne erstatte føttene med.

Kjører man vanlig mus på f.eks. en Func matte (som jeg har) så blir de slipt av. Mulig jeg må ta fram gamlematta av tøy for å hindre ytterligere nedsliping.

Lenke til kommentar
Jeg har også skatz' date=' men når føttene man limer de over er nedslitt så blir skatez fort nedslitt.

Hadde vært kjekt å finne ett sted hvor man kunne få kjøpt noe man kunne erstatte føttene med.

Kjører man vanlig mus på f.eks. en Func matte (som jeg har) så blir de slipt av. Mulig jeg må ta fram gamlematta av tøy for å hindre ytterligere nedsliping.[/quote']

Func matte? hva er det? er den bra?

Lenke til kommentar
(jeg gikk fra blå tøymatte - 10 år gammel med reklame for NIT :wink: )

Du også, ja? :lol:

Jeg har forøvrig samme problem med min Dual Optical. Føttene begynner å bli dårlige på den :( Har prøvd diverse, men hakke funnet noen god erstatning for dem ennå.

Lenke til kommentar
Jeg har forøvrig samme problem med min Dual Optical. Føttene begynner å bli dårlige på den :( Har prøvd diverse, men hakke funnet noen god erstatning for dem ennå.

Jeg har samme musa (men, trådløs med en leser), og museføttene er helt nedslitte. Jeg har prøvd med teip, men da henger fort kanten på teipen seg fast. Bruker forøvrig func

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...