Gå til innhold

Hvor får man kjøpt XP x64bit?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er veldig i tvil akkurat der.

Jeg har planer om å bygge en gaming-pc og aner ikke hvilket OS jeg burde velge av XP og Win7.

Jeg har hatt XP i mange år og det funker jo fjell. Windows 7 er så nytt enda at det er vel ikke helt problemfritt. Ser f.eks at noen ikke får spilt GTA IV på Win7.

Når jeg først skal ha en helt ny gaming-pc, ville det vært utrolig kjedelig å støte på slike feil.

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å bygge en gaming-pc og aner ikke hvilket OS jeg burde velge av XP og Win7.

Jeg har hatt XP i mange år og det funker jo fjell. Windows 7 er så nytt enda at det er vel ikke helt problemfritt. Ser f.eks at noen ikke får spilt GTA IV på Win7.

Når jeg først skal ha en helt ny gaming-pc, ville det vært utrolig kjedelig å støte på slike feil.

Jeg har kjørt Windows 7 i ca. 1 år nå. Brukte kunn XP. Du vil ikke angre :)

Alle spill jeg har testa fungerer også fint, til og med GTA IV.

Du vil også få betydlig bedre grafikk i Windows 7 siden du vil få muligheten til DX10 \ DX11 noe ikke XP støtter.

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt Windows 7 i ca. 1 år nå. Brukte kunn XP. Du vil ikke angre :)

Alle spill jeg har testa fungerer også fint, til og med GTA IV.

Du vil også få betydlig bedre grafikk i Windows 7 siden du vil få muligheten til DX10 \ DX11 noe ikke XP støtter.

Så lett er det å overbevise meg :thumbup:

Hvilken versjon av Windows 7 kjører du?

Endret av fpsplayer
Lenke til kommentar

Spillmessig er det ingen forskjell på Home Premium, Pro eller Ultimate. Så du trenger ikke noe mer enn Home Premium om det kun er det som opptar deg.

Pro versjonen gir deg mulighet til å koble deg på bedriftsnettverk og bl.a XP mode, men om du ikke har spill fra 10-12 år tilbake i tid, så skal de funke på W7 uansett.

Lenke til kommentar
Call of Duty: Modern Warfare 2

OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported)

Så spillet virker ikke med Windows 7? Det nevnes verken som supported eller unsupported

Det funker jo i Windows 7 siden det funker i Vista. Ikke så rart at Windows 7 ikke er nevnt så mye enda, siden det ble lansert fort to dager siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...