fpsplayer Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=328103 Er det x32bit versjonen? Skulle gjerne hatt x64bit. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hvorfor skal du ha XP? windows 7 er absolutt et bedre alternativ Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg er veldig i tvil akkurat der. Jeg har planer om å bygge en gaming-pc og aner ikke hvilket OS jeg burde velge av XP og Win7. Jeg har hatt XP i mange år og det funker jo fjell. Windows 7 er så nytt enda at det er vel ikke helt problemfritt. Ser f.eks at noen ikke får spilt GTA IV på Win7. Når jeg først skal ha en helt ny gaming-pc, ville det vært utrolig kjedelig å støte på slike feil. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Prisguiden.no er jo kjekk da...men du brukte heller tid på å lage en post? https://prisguiden.no/fritekst_sok.php?p...ON=XP+pro+64bit Men ser ingen grunn til at du skal bruke 1.000 kroner på et 8 gammelt OS når du kan få Windows 7 billigere og som er mye bedre....men det er bare meg. Endret 23. oktober 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Jeg er veldig i tvil akkurat der. Jeg har planer om å bygge en gaming-pc og aner ikke hvilket OS jeg burde velge av XP og Win7. Jeg har hatt XP i mange år og det funker jo fjell. Windows 7 er så nytt enda at det er vel ikke helt problemfritt. Ser f.eks at noen ikke får spilt GTA IV på Win7. Når jeg først skal ha en helt ny gaming-pc, ville det vært utrolig kjedelig å støte på slike feil. Jeg har kjørt Windows 7 i ca. 1 år nå. Brukte kunn XP. Du vil ikke angre Alle spill jeg har testa fungerer også fint, til og med GTA IV. Du vil også få betydlig bedre grafikk i Windows 7 siden du vil få muligheten til DX10 \ DX11 noe ikke XP støtter. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg er veldig i tvil akkurat der. Jeg har planer om å bygge en gaming-pc og aner ikke hvilket OS jeg burde velge av XP og Win7. Jeg har hatt XP i mange år og det funker jo fjell. Windows 7 er så nytt enda at det er vel ikke helt problemfritt. Ser f.eks at noen ikke får spilt GTA IV på Win7. Når jeg først skal ha en helt ny gaming-pc, ville det vært utrolig kjedelig å støte på slike feil. Jeg har kjørt Windows 7 i ca. 1 år nå. Brukte kunn XP. Du vil ikke angre Alle spill jeg har testa fungerer også fint, til og med GTA IV. Du vil også få betydlig bedre grafikk i Windows 7 siden du vil få muligheten til DX10 \ DX11 noe ikke XP støtter. Så lett er det å overbevise meg Hvilken versjon av Windows 7 kjører du? Endret 24. oktober 2009 av fpsplayer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg har kjører PRO i 2mnd nå... (fått av skolen) og ingen problemer her! alle spill jeg har testa går.. til og med sim city 3000 som er sånn 8-10 år gammelt eller noe... men pro er et alternativ, men om du vil spare litt så er premium mer en nok.. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Spillmessig er det ingen forskjell på Home Premium, Pro eller Ultimate. Så du trenger ikke noe mer enn Home Premium om det kun er det som opptar deg. Pro versjonen gir deg mulighet til å koble deg på bedriftsnettverk og bl.a XP mode, men om du ikke har spill fra 10-12 år tilbake i tid, så skal de funke på W7 uansett. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Ok, takker for svar. Jeg tror jeg går for Home Premium 64bit da. Det er vel 64bit dere også har? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 seff... ser ingen grunn til å bruke 32bit lengre... RAM er nødvendig og billig, samt at nesten alle problemene med 64bit er borte.. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 DDR3 er billig. Leste at DDR2-prisene stiger. "DDR2-brikker har blitt stadig dyrere. Siden august i år har prisene steget med 20 prosent hver måned og gikk forbi DDR3-prisene i oktober" Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 corsair ddr2 800MHz 4GB sett kosta 350kr i februar/mars... nå koster samme settet nesten 850kr... det er mer en den oppdaterte ddr3 1600MHz 4GB typen av samme minne koster som nå går for ca 750kr.. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2 OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported) Så spillet virker ikke med Windows 7? Det nevnes verken som supported eller unsupported Lenke til kommentar
myhken Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Call of Duty: Modern Warfare 2 OS: Microsoft Windows XP or Windows Vista (Windows 95/98/ME/2000 are unsupported) Så spillet virker ikke med Windows 7? Det nevnes verken som supported eller unsupported Det funker jo i Windows 7 siden det funker i Vista. Ikke så rart at Windows 7 ikke er nevnt så mye enda, siden det ble lansert fort to dager siden. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Aha, så spill som fungerer i Vista, fungerer også i Windows 7? Lenke til kommentar
Sozeles Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja, alt som fungerer på Windows Vista vil fungere på Windows 7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå