traveler10 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvordan er det å ta MC-lappen i Australia? Vurderer å dra på Work & Travel dit over nyttår. Må man ha oppholdt seg en viss lengde i landet? Må man kjøre opp på nytt i Norge? Er det dyrt i Australia? Hvor kan jeg finne info. om dette? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg vet ikke med hvor dyrt det er og sånn, men når det gjelder billappen så må man kjøre opp på nytt i Norge om man har utenlandsk sertifikat så vidt meg bekjent. Regner med det samme gjelder for MC. Lenke til kommentar
OPL Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Kjenner en som betalte 6000,- i australia, kan ikke svare på de andre spørsmålene. Lenke til kommentar
traveler10 Skrevet 2. november 2009 Forfatter Del Skrevet 2. november 2009 Hvordan er reglene i Australia egentlig? Jeg er 20 år og har hatt klasse B fra jeg fylte 18 år. Ut fra en side jeg fant forstod jeg det slik at man må ha hatt noe sertifikat fra før, hvis man skal kjøre opp til tung sykkel. Noen som har noe innsikt i dette? Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvis du har hatt mellomtung lappen i 2 år går den automatisk over til tung. Hvis ikke så må du vente til du er 21 med å ta tunglappen. Så enten må du ha hatt lappen i 2 år ellers må du vente til du fyller 21. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå