Kavinsky Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 14. november kommer siste skrik fra H&M samarbeidsprosjekter, Jimmy Choo for H&M. Noen som har forhåpninger, hva syns vi om valget av designer og hvem skal sikre seg et plagg eller tre fra kolleksjonen? Litt kvinne- og herreklær kan sees i denne videoen: http://minmote.no/index.php/video/?id=26967 Syns det er et kult konsept fra H&M. Var mye pent da Comme des Garcons var i butikkene. Noen som har forhåpninger for videre H&M prosjekter sammen med designere? Fikk såvidt med meg at Sonia Rykiel var neste designer ut i desember Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Er litt usikker på herreklærne fra Choo... Skoene så litt så som så ut, skinnjakken er jeg veeldig usikker på, og blazeren tipper jeg kommer til å ha et ikke alt for pent snitt, så flest mulig skal kunne passe inn i den.. Resten så stygt ut. Bare gjetninger, men jeg har ikke vært overbegeistret over de forrige samarbeidene H&M har hatt, hvertfall ikke på herresiden. Men jeg håper på å bli positivt overasket! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 23. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2009 Tipper jeg skal kjøpe meg det blå skjerfet, og sjekke ut den blå v-halsen. Det blir sikkert prøving av den sorte jeansen og muligens litt til også, men passformen så etter fit-pics fra H&M ikke noe særlig ut.. Resten likte jeg ikke noe særlig. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Skal teste den blå v-halsen, buksen og mest sannsynlig den hvite skjorte hvertfall. Utenom det syntes jeg det var heller dårlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 Vet rett og slett ikke om jeg gidder det jævla maset med kø og 100000000000 gale jenter som SKAL først inn alle som en. Noen som har en oversikt over hvilke butikker som får inn kolleksjonen? Hadde vært perfekt om de fikk inn litt i Asker eller noe, så man bare kunne gått rolig inn og prøvd det man ville! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 24. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2009 fkm, Bogstadveien, Karl Johansgt., Oslo City og Stortorvet i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå