Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Relasjonsproblemer, hvordan gå videre?

Gjest Larman

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal ikke gå i detalj om akkurat dette med følelsene mine om denne fyren, men jeg kan si såpass at jeg aldrig har vært mer forelsket og følt meg bedre ang noen

Merkelig nok skal jeg fortelle dette:

Jeg har datet en fyr i 4 mnd nå

Det startet veldig bra, hang sammen veldig veldig masse og kom godt overrens fra første stund. Vi gjør det enda såklart, men det er noe jeg ikke helt klarer takle

Han er så kald med meg,

Akkurat det har jeg fått litt dreisen på med og holde meg unna han,

Han kom krypende

Er jo ikke snakk om og forandre han, bare at han kan gi litt så jeg slipper og TA hele tiden. Da blir det sulteforing på meg, så blir det altfor mye og han blir sur.

Og det gikk seg til

Men greia nå er noe jeg har tenkt på en stund:

Gikk nemlig inn på profilen min på nettby, trodde jeg

Dette var dagen før jeg fant ut at han har følelser for meg og ikke vil ha noen andre.

Leste meldingene mine

"Hvem er dette fra?" tenkte jeg, leste litt og så plutselig at det ikke var min profil! Og det var han jeg dater sin. Han hadde delt nummeret sitt til en helvettes pen jente og bedt henne bare "sveive innom"

Han er ikke av den utro typen, så jeg lurer nesten på om grunnen til at han ikke vil "deffinere oss som noe forhold" er for og slippe billig unna

-La det på is i hjernen

Men i dag sendte han INGEN meldinger, og jeg så fra min profil (gal stalkette dame jeg?) at hun var i området, og de logget av ca samtidig.

Vet ikke hva jeg skal gjøre

I går var alt så bra

Jeg så han savnet meg, Han smilte fra øre til øre, fikk ikke nok av meg. Og da jeg gikk så jeg i mobilen at han sto i vinduet og så på meg mens han smilte,

Og nå...well, nå er jeg alene. Og han "Orket ikke besøk" fra meg, og sa han var "der-og-der" men vet ikke hva jeg skal tro

Hvorfor er han så slem og kald mot meg alltid rett etter at han har vist meg følelser?

Aner ikke om dere forstår dette

mEN SVar de som kan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som du skal glemme han.

Manipulativ og sannsynligvis viser følelser for å få det han selv ønsker.

Enkleste måten er å teste ham litt, få ei fin vennine til å ta kontakt via profilen hans og småflørte litt og se hvor langt hun kan ta det , ellers så kan du jo bare slutte å bry deg og om han virkelig kommer kryppende forklarer du hvordan du ønsker å ha det og spør direkte om hun andre jenten og sier at du er skeptisk siden en vennine mener hun så dem sammen eller noe som passer.

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til retningslinjene er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding".

4549441574a.gif

Lenke til kommentar

Men tingen er at jeg vet fra hans nærmeste venner og kjente at han bryr seg om meg, er forelsket i meg og all den dritten der.

Så det er genuine følelser, for han sier virkelig ikke slikt uten og mene det

Sitter her som en kake

Og er egentlig ganske lei av og gå annenhver dag glad, for og så bli knust.

Tar jeg opp noe er jeg bare "dramaqueen" og jeg blir egentlig ganske sjuk i hue over hvor opptatt han er av at han får komplimenter når vi er ute

Jeg får fanden meg flere, men du ser ikke meg bli kjepphøy og leke at jeg ikke er datende

Vil bare kunne være glad i han for pokker

Det er ikke vanskeligere enn det :cry: Kunne droppe innom på besøk om han har lyst på det, bare henge og ha det bra sånn som vi pleier

Ikke denne ekle kalde skulderen jeg får, den "jeg tar deg igrunn for gitt"-skulderen

Kanskje jeg skulle...skape litt sjalusi, eller, iallefall en sånn "drit i og ta meg for gitt". Men jeg vil jo ikke date noen og såre han =(

Lenke til kommentar

Nope, du trenger ikke å prøve på noe sjalusidrama, det hjelper sjeldent og ofte fører forholdet rett utenfor stupet.

Du bør egentlig kutte ham ut men du kan alltids ta en enkel prat og forklare hva du har behov for.

Kanskje du også burde ta deg en prat med en god vennine og sjekke om hun synnes du stiller for store krav til ham? Jeg har ikke innntrykket av det men hun kan jo se det fra et annet perspektiv.

Nei, dette har jeg sett før, og det er en måte å få kontroll på partneren sin på ved å bygge dem opp for å så sable dem ned. Hvorfor han gjør det er vanskelig å si, men du skal i alle fall ikke stole på vennene hans. Stol heller på dine egne følelser og synnes du at forholdet ikke går noen vei så vet du hva du skal gjøre.

Lykke til...

Lenke til kommentar
Han er ikke av den utro typen, så jeg lurer nesten på om grunnen til at han ikke vil "deffinere oss som noe forhold" er for og slippe billig unna

Kjære lille venn. Man kan ikke definere hvilken "typer" eller mennesker som er utro og ikke. Det er ikke en gruppe mennesker som ser slik og slik ut som er utro.

Hva vet du om at han ikke er "den typen"? Ut i fra det du skriver så virker det ikke som du kjenner han godt nok til å kunne vite akkurat det.

Forresten. Utro med hva da? Dere er jo i teorien ikke sammen eller kjærester? Han har jo ingenting som forplikter seg.

Så hva er egentlig din definisjon på utroskap, og hvordan er han utro om han henger med denne jenta?

Misforstå meg rett. Jeg synes ikke det er greit å holde på med andre damer når man har noe på gang med noen andre, men jeg synes kanskje du tar litt "hardt" på det.

Hvilken rett har du til å snoke i hans privatsaker? Du har jo tydelig lest private meldinger som han har fått inne på et nettsamfunn som du strengt tatt ikke har noe med å gjøre. At du tilfeldigvis bare logget deg inn og nærmest kom borti inboxen hans.. den kjøper jeg ikke.

Lenke til kommentar

Det kan vel ikke hende at han kjente denne jenta fra før og ba hun komme innom for the fun of it? Menn og kviner kan faktisk henge sammen uten å pule. Det kan ikke være at du tenker gjennom alt dette alt for fort og for mye og derfor lager din egen lille konspirasjonsteori som så mange småforelskede har gjort før deg. Kanskje han bare vil ha litt tid for seg selv også? Mange som liker det, inkludert meg selv,

Drit i sjalusidrama osv, forholdet vil ikke bli bra etter det. Bare si til han at du føler deg utafor til tider.

Og for guds skyld, IKKE nevn at du har snoket i innboksen hans.

Lenke til kommentar

Han er ikke forelsket i deg, men i stedet for å avslutte det så håper han at han kanskje skal bli det etterhvert. I mellomtiden passer han på å ikke bli for kjærlig og "etablert" i forholdet med deg, sånn at han med bedre samvittighet kan flørte med andre og kanskje oppleve forelskelse andre steder. Du er, med andre ord, på gress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...