Gå til innhold

Fable 2 - Arkeolog quest


TheCatIsALie

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har just startet på Fable 2. Har kommet til der jeg må imponere en hellig fyr, med å gjøre quest. Ble til at jeg bl.a. begynte på arkeolog quest. Jeg fikk en lapp av en dame der det stod noe. Mitt nåv'rende oppdrag er å lese lappen..

 

Har sett hva som står, men står fremdeles.. jeg må lese den..

 

Hvordan skal jeg gjøre det?

Og, hvor langt har jeg kommet?

 

Må bare si det: Elsker dette spillet! Begynte i går, er heeelt hekta!

Anbefaler for alle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hva slags bøker det er. Noen av dem lærer deg nye expressions eller hunden nye triks og bedre evner for skattejakt og slåssing. De fleste andre bøkene er stort sett ikke til noe nytte annet enn som underholdende lesestoff, men det er ihvertfall ei som kan komme godt med om du laster ned den ene tilleggspakken som jeg ikke husker hva heter i farte. Tror det er Murgos big book of trading eller noe sånt. Er vel uansett ikke så mye penger i å selge bøker, så det er like greit å bare beholde dem.

 

Å la spillet stå på er en mulighet ja, men har du bare den vogna skal du la det stå på fryktelig lenge før det blir noe særlig penger av det. Om du jobber en stund som smed eller bartender kan du tjene godt med penger og investere i flere eiendommer. Investerer du nok nå vil du ha mer penger enn du noen gang klarer å bruke opp seinere i spillet. Har selv ikke runda det ennå, og sitter med eiendommer for et par millioner og 11 mill. i cash :p

Lenke til kommentar

Jeg har en dritbra måte å tjene penger på :)(Fant det ut selv)

 

Kjøp et blacksmith og kjøp alt utstyret. (Du får det billigere) Så selger du blacksmithen og alle våpnene. (Du selger det dyrere enn du kjøpte) Og så fortsette og kjøpe blacksmithen og alle våpnene. Tjente sikkert 1 mill på noen minutt :!:

 

Værsegod :)

Endret av Spreeky
Lenke til kommentar

Meget bra spill, men har noen generelle spørsmål.

 

1. Jeg fikk jobb med å hogge ved og fikk fem stjerner og et achivement. Neste gang jeg startet var jeg nedgradert til kun fire stjerner? WTF?

 

2. Jeg giftet meg med en dame. Vi hadde litt sengemoro, og nå er jeg lei henne. Hvordan kan jeg få henne til å følge etter meg? Jeg har tenkt å ofre henne. :devil:

 

3. Jeg spiller som dame for å ha noe pent å se på (og fordi gutten så helt mongo ut), men hun er blitt feit og stygg. Er det en rask måte å få henne pen på? Hun er så stygg at jeg ikke har gitt opp å spille med henne... :blush:

Lenke til kommentar
Meget bra spill, men har noen generelle spørsmål.

 

1. Jeg fikk jobb med å hogge ved og fikk fem stjerner og et achivement. Neste gang jeg startet var jeg nedgradert til kun fire stjerner? WTF?

 

2. Jeg giftet meg med en dame. Vi hadde litt sengemoro, og nå er jeg lei henne. Hvordan kan jeg få henne til å følge etter meg? Jeg har tenkt å ofre henne. :devil:

 

3. Jeg spiller som dame for å ha noe pent å se på (og fordi gutten så helt mongo ut), men hun er blitt feit og stygg. Er det en rask måte å få henne pen på? Hun er så stygg at jeg ikke har gitt opp å spille med henne... :blush:

 

Spis sunne ting!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...