arela Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da ser det ut som om Nikon AF-S 17-35 f/2.8 er på markedet igjen, i nytt begrenset opplag. ....og ny pris! Lenke til kommentar
TGB Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Da ser det ut som om Nikon AF-S 17-35 f/2.8 er på markedet igjen, i nytt begrenset opplag.....og ny pris! Hvor? Er rimelig overbevist om at dette er siste restlager som går ut, ikke noe nytt opplag. Nikon Nordic informerte om at de hadde fått beskjed fra Nikon Japan om at det ikke ville bli laget noen flere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Jeg så meg om etter et vidvinkel objektiv. Utenom 14-24, den svære greia som ikke kan ta filter, er det noen andre objektiver som egner seg bedre enn dette ? Visste ikke at de hadde tenkt å slutte å produsere det engang ? Har du en kilde Arela ? Endret 24. oktober 2009 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
arela Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Det var denne som fikk meg til å sjekke litt og nå florerer det med nye 17-35 på ebay. Det var ikke mange som kunne tilby nye ekemplarer for et par måneder siden. Jeg tviler på at så mange selgere plutselig har funnet noen bakerst i skapet, men en vet vel ikke før "etterpå". Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Utenom 14-24, den svære greia som ikke kan ta filter, er det noen andre objektiver som egner seg bedre enn dette ?Ikke med mindre du går for fastoptikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå