Jezpoz Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Morn, Jeg har nå akkuratt lagt et nytt emna som du veit :O (trodde du at jeg ikke kunne det?!) Men jeg lurer på om det er noen spill som dere anbefaler.. Samme hvilken kategori eller hvor mye spillet krever.. jeg har gått lei av WoW, CS:S, CoD4, Wolf Team, Mount&Blade og Runes of Magic. Kom med allt dere har *BRING IT*!! Lenke til kommentar
Byxor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Vel... Her for dagen prøvde jeg ut spille Lord of the rings online (LOTRO) du burde prøve det. Det er ganske likt wow men med mye bedre historie osv.Du kan bare prøve 10 day trial Eller mener du til PC eller har du PS3,Xbox eller wii ?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Da foreslår jeg OpenTTD eller FreeCiv Lenke til kommentar
Jezpoz Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Jeg mener pc spill ja Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 fail.. prøv noen oldskool games.. som red alert 2 eller starcraft.. il-sturmovik 1946 , diablo2 , supreme commander eller hearts of iron 2 Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Wolfenstein 2009 Skikkelig fett spill. Ellers er det jo L4D og da Lenke til kommentar
thoerl Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Team Fortress 2 har eg spilt veldig lenge no, eg e ikke lei. det e mye gøyere en css. et lite forslag siden du har spilt css :!: Lenke til kommentar
Jezpoz Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Ok takk! Men hvis noen har et spill det vill anbefale på det sterkeste bare noter det her Lenke til kommentar
Flack90 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hearts of Iron 2: Doomsday Armageddon. Grand strategy fra WW2, genialt, men krever mye av spilleren. Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Da foreslår jeg OpenTTD eller FreeCiv bytt ut OpenTTD med Simutrans så er vi på samme side. OpenTTD har netverkspill, Simutrans har alt annet. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) RPG: Risen Torchlight Diblo 2 LOD Oblivion GTA San Andreas :D Fallout 3 Mass Effect DOTA League of Legends (freebie) Shooters: CS 1,6? GTA IV Call of Juares (Bound in Blood og Orginalen) Darkest of Days ? Postal 2 ? Battlefield Heroes (freebie) RTS: Company of Heroes C&C Generals Majesty 2 Starcraft Red alert 2 Racing: Live for speed Project Torque (freebie) Test Drive Unlimited Platformers: Trine Braid Fighters: Street Fighter 4 Toribash (freebie) ZenoClash MMORPG: Warhammer Online Mine ambefalinger: Stepmania (freebie) Toribash (freebie) Leauge of Lengends (freebie) Risen Edit: Noen spill måtte legges inn Endret 30. oktober 2009 av Jack_Daniels Lenke til kommentar
Jezpoz Skrevet 16. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2010 Takk for alle svar.. setter veldig pris på at så mange har svart!! Bare legg til hvis det er noen spill som ikke har blitt lagt ut Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Battlefield Bad Company 2 Garry's mod til Half-Life 2 (drit morsomt ) Age of Conan og Anarchy Online er moro. Spess Anarchy Online :-) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Assassin's Creed 2 kommer til PC om en stund. Jeg gadd bare så vidt prøve eneren før jeg gikk lei, men AC2 er noe helt annet og ganske ulikt noe jeg har spilt før. Det er veldig mye GTA i middelalderen (uten biler, selvsagt), men fokuserer veldig mye på historie, utforsking, løping over hustak, stealth og så videre. Vanvittig morsomt. Pluss du får stå helt øverst på taket av et høyt tårn og hoppe ned i en vogn med høy du ikke engang ser fra der oppe. Snakker om Leap of faint... Bioshock 2 er også utrolig bra. Jeg likte ikke det første av dette heller, men selv om toeren er mer av det samme er det nok forbedringer til å bli mye bedre. Endret 16. februar 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Bioshock 1+2 kommer du til å huske så lenge du lever. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå