Gå til innhold

Vanskeligheter å oppgradere til Windows 7

Erka

Anbefalte innlegg

Kjøpte Vista Ultimate 64 Eng versjon med oppgraderings mulighet til Windows 7 og prøver nå å oppgradere til Windows 7 men har problemer allerede.

Sliter med å finne ut hvor/hvordan jeg kan få lastet ned Windows 7.

Gått gjennom Microsoft sine sider en hel del ganger men finner bare ikke ut av det så trenger en hjelpende hånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte Vista Ultimate 64 Eng versjon med oppgraderings mulighet til Windows 7 og prøver nå å oppgradere til Windows 7 men har problemer allerede.

Sliter med å finne ut hvor/hvordan jeg kan få lastet ned Windows 7.

Gått gjennom Microsoft sine sider en hel del ganger men finner bare ikke ut av det så trenger en hjelpende hånd.

jeg er ikke 100% sikker, men tror ikke du får lastet ned windows 7 via vista->win 7 gratis oppgradering. Oppgradering fra Vista tilbudet må man registrere seg på en side, og så får man DVDen tilsendt i posten så vidt jeg vet..

Lenke til kommentar

freddas: Du har helt rett, det er samme som med Vista upgrade da den kom. Pc produsenten sender ut en Windows 7 DVD plate til deg etter du har registrert deg via en kupong eller lignende som fulgte med pc kjøpet.

Har du ikke fylt ut denne infoen enda, så vil du nok måtte vente en stund, for de fleste sender ut etter den rekkefølgen ordrene kommer inn på.

Lenke til kommentar
Bygde egen PC og installerte vista selv, så føler meg vel enda litt på villspor her, men takk for alle svar så langt.

Men fikk du med en Windows 7 upgrade option da? Det skal være en kupong eller lignende med info om hvordan du får tak i Windows 7.

Tar jeg helt feil når jeg sier at det kun var på ferdig bygde pcer med Vista man fikk denne muligheten? Tror ikke den fulgte med vanlige vista plater kjøpt i "løs vekt".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...