Gå til innhold

Hva skal jeg selge min Snes konsoll for?

ppplll

Anbefalte innlegg

Kjøpte en snes konsoll med to kontrollere og 2 spill til en sammlet pris på 1500,-

Måtte kjøpe strøm adapter uten om, men det er tatt med i prisen.

Spillene er Donkey kong country og super mario.

Ingen manualer eller orginale esker følger med. Men alt fungerer kjempe fint. Ingenting å klage på.

Har fått mange tilbake meldingeer at prisen jeg skulle hatt var alt for dyr(1200,-)

Noen som er enige?

Hva synes dere?

Noen som har kjøpt eller solgt en snes før meg? og hva fikk/ga dere evt.

Takk for svar: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, jeg stiller nok i kategorien du nevner: "Har fått mange tilbake meldingeer at prisen jeg skulle hatt var alt for dyr"

det er tross alt 18 år siden konsollen ble sluppet.

Også? den er sjelden. Men er du ikke int i å si noe om det er sport om så, ikke kommenter i innlegget.

Lenke til kommentar

Han som solgte dette til deg for 1500 kr har uten tvil gjort et bra salg.

SNES-konsoll og spill har ofte samleverdi, men uten manualer og esker i god stand er denne samleverdien tilnærmet lik null.

Siden dette du selger er i så dårlig "samler-stand", så vil du mao. neppe finne samlere som er interesserte. Dermed må du finne noen som er interesserte som ikke er samlere, og dette kan være meget vanskelig da en 18 år gammel konsoll hovedsaklig selges til samlere den dag i dag.

Tviler på at du kan få mer enn 350 kroner for dette. Desverre.

Endret av J-Core
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en SNES for rundt 500 med to spill fra eBay for et par år siden. Mulig du kan dra inn en tusenlapp i Norge, men du må nok smøre deg med tålmodighet. Litt av problemet er at emulatorer gir en bedre spillopplevelse enn originalkonsollen, spesielt om man bruker flatskjerm.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...