fugletiteren Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 hei! håper dette er riktig sted.... jeg har en film som jeg skal ha fra mpeg4 til et format som funker og bruke i windows movie maker. kan noen si et format om funker. har et programm, men vet ikke hva jeg skal convertere til... Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 hei! håper dette er riktig sted....jeg har en film som jeg skal ha fra mpeg4 til et format som funker og bruke i windows movie maker. kan noen si et format om funker. har et programm, men vet ikke hva jeg skal convertere til... MPEG4 er jo ganske utbredt allerede da, men kanskje ikke WMM er så oppdatert at det gjør noe? Som redigeringsformat, og uten å kjøre tapsfri lagring som har uhorvelig med diskplass, ville jeg ha satset på MPEG1 i GOD bitrate. Det er ganske kjapt å redigere på. Iallfall sammenlignet med WMV. Lenke til kommentar
Stig U Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Hvis du i MovieMaker klikker på Importer medieelementer og deretter på Alle mediefiler nederst til høyre, får du opp en liste over alle formater som støttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå