Verbal Hologram Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hei flashet min xbox i utlandet for første gang. Kan dermed ikke gjøre det igjen. Vil også gjøre det selv. Har et lite-on drev. Kan noen ramse opp hvordan hardware og software jeg trenger? Dumme meg tok ikke dvdkeyen da han gjorde det. Så må nok finne dvd keyen igjen. Har hørt at det vanskligste er å finne den er det sant? Takk for svar Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hvis Lite-On drevet ditt allerede er flashet, trenger du ikke noe spesielt for å hente ut drev-nøkkelen, bare en PC og Jungleflasher. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2009 Ja det er flashet men når den nye oppdateringen kommer vil jeg oppdatere trenger jeg ikke å gjøre noe spessielt da? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Er jo bare å prøve det, går det dritt så sender den den bare til MS for rep, det går jo sikkert helt fint Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Det går nok helt fint. Men kan ikke prøve når jeg ikke har noe av utstyret hva er den jeg trenger ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Via s-ata kort e det eneste du trenger da, også spesialverktøy for å åpne boksen da selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå