arehsan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg lurer på om det går an å ta kopi av hele windows partisjonen (win98)? Jeg har en gammel maskin med en harddisk, med en partisjon, men skulle helst hatt to partisjoner. Så jeg lurer på om jag kan ta allt som er på den maskina, flytte det over nettverket for så å flytte det tilbake etter at jeg har partisjonert. Jeg vil være helt sikker på at det går før jeg prøver, siden det er masse instillinger der, og seigt å installere win på nytt. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Du trenger strengt tatt bare å ta vare på de brukerdataene som du vet du trenger. Systemfiler er litt dumt og legge tilbake etter en reinnstallering. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Ghost eller DriveImage er verktøyet som brukes for å gjøre slikt. Vet ikke om det går å lagre til nettet, men kan du låne en disk å legge det midlertidig på så er det kurant. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg skal prøve driveimage, men ville ha gjort det så enkelt som mulig Alternativet er å dele opp partisjonen uten å formatere. Finnes det et gratis program til dette? har ikke partitionmagic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå