sierra93 Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) Hvis jeg sitter på nett og f.eks og spiller poker så plutselig detter jeg ut så går det ca 1/2 min så blir jeg koblet til igjen dette skjer hele tiden og er veldig irriterende både for meg og de som sitter og venter på jeg skal bli koblet til igjen. Har nett fra Canal digital. Noen som kan vite hva dette er eller har vært borti samme problem? Har full dekning fra router til pc Endret 23. oktober 2009 av sierra93 Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Det kommer sikkert tilleggsspørmål fra dem som kan dette, slik som: Type operativsystem? Skjer det samme med kablet nettverk (ikke trådløst)? Type nettleser, versjonsnummer osv? Bruker nettstedet Flash, Java eller bygger det på annen teknologi? Hvis kablet nettverk er ok, hvilket trådløst kort bruker du, eventuelt navnet på chipsettet? Er dette et problem som er av nyere dato, eller har det vært ok tidligere. og hvorfor? Endret 24. oktober 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2009 Bruker xp pro spiller på poker stars ikke sikker på hva de bruker der har ikke testet kabel,kona er koblet opp på samme nettverk detter ikke ut bruker firefox har atheros 5005g som den sier på SIW problemet har vel egentlig være hele tiden har lastet alle drivere fra fujitsusimens. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Hvis du både har prosessen Wireless Zero Config (Windows egen oppkoblingsklient) og klient fra produsenten til trådløskort så vil du oppleve korte avbrudd. Lønner seg å stoppe en av disse og se om det har noen effekt. Her er noen alternative drivere: http://www.station-drivers.com/page/atheros.htm Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan går jeg inn og stopper en av disse er ikke så veldig god på data Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 http://paininthetech.com/2005/10/25/disabl...n-in-windows-xp Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 18. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2009 Men det samme skjer selv om jeg har i nettverks kabel også Spiiler det nye call of duty modern warfare 2 og detter ut hele tiden Andre ide`er om dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå